  • 21. Data: 2009-05-26 12:37:38
    Temat: Re: BOS Kownacki miodzio :-(
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    news:fxso0seurm88$.1enpnmh1thnh$.dlg@40tude.net...

    > nie wiem, czy doniesie...

    > Oczywiście - od trzech dni. I juz w 2015 zostanie umorzone z powodu braku
    > znamion or something, jak zwykle.

    nawet jezeli. Czy prezydent bierze udzial w kampanie wyborczej ? (nie chodzi
    o to komu kibicuje)
    jezlei nie to o co chodzi ?

  • 22. Data: 2009-05-26 12:38:18
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <r...@x...cy> napisał w wiadomości

    > :))
    >
    > Typowy argument propagandy PO przyklejającej gębę oponentom i przede
    > wszystkim PiS-owi. Wszystko co bezkrytycznie nie popiera PO to PiS.

    ja mam w dupie PO, wiem czemu nie trawie pisu, chocby dlatego
    najlepszypremierpo1989roku.pl

    P.

  • 23. Data: 2009-05-26 13:08:06
    Od: KrzysLP <K...@g...com>

    Przyznać jednak należy, że ludzie Prezydenta od bardzo dawna
    interesowali się zadłużeniem służby zdrowia

    http://www.polityka.pl/polityka/index.jsp?place=Lead
    01&layout=18&news_id=254943&news_cat_id=933&page=tex

  • 24. Data: 2009-05-26 15:55:32
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No taki Reagan wcale a wcale nie popierał "swojego drogiego Georga B.", Clinton ani
    trochę Al Gore'a, a Mitterand jako prezydent wszystkich Francuzów zapewne publicznie
    kochał się z Chirac'em.....
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2009-05-26 20:22:21
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Michał <r...@x...cy> napisał(a):

    > Najpoważniejszą w ostatnich latach
    > obniżkę kosztów pracy wprowadziła... socjalna partia PiS. :)

    a mój tatuś jest milicjantem i może ho, hooo !!!