  • 11. Data: 2004-07-05 12:12:55
    Temat: Re: BOŚ kontratakuje!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Grzegorz Podsiadło <e...@a...w.stopce> wrote:
    > Wdrożyli nowy system przecież. Nie będzie dostępu przez sieć przy
    > okazji ?

    Zobaczymy. Tam w sumie nie jest zbyt dobry akcjonariat - SEB nie chce zaduzo
    inwestowac... Ale bankowosc internetowa pewnie wdroza - pytanie kiedy :) (i
    czy przed czy po PKO BP :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 12. Data: 2004-07-05 12:51:47
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:ccbgnn$r2n$1@news.onet.pl:

    > Zobaczymy. Tam w sumie nie jest zbyt dobry akcjonariat - SEB nie
    > chce zaduzo inwestowac... Ale bankowosc internetowa pewnie wdroza
    > - pytanie kiedy :) (i czy przed czy po PKO BP :)

    I czy będzie mniej smutno, czy bardziej smutno niż w PKO BP. ;)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {DB350B1E-EADC-402F-B2DC-16DF5089B7F6}

  • 13. Data: 2004-07-05 16:38:57
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> wrote in message
    > Wdrożyli nowy system przecież. Nie będzie dostępu przez sieć przy
    > okazji ?

    Pod koniec zeszlego roku szukali szefa dzialu bankowosci elektronicznej -
    moze cos planowali i teraz dopracowuja.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 14. Data: 2004-07-05 16:41:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:
    > Pod koniec zeszlego roku szukali szefa dzialu bankowosci
    > elektronicznej - moze cos planowali i teraz dopracowuja.

    No - dawno nie zakladalem zadnego konta - i chetnie bym cos nowego
    potestowal :)
    Kusi mnie w sumie Pekao SA (Xelion). Wiem, wiem ;)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 15. Data: 2004-07-05 17:15:30
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ccc0fe$3qu$1@news.onet.pl...
    > No - dawno nie zakladalem zadnego konta - i chetnie bym cos nowego
    > potestowal :)
    > Kusi mnie w sumie Pekao SA (Xelion). Wiem, wiem ;)

    Zaloz w jakims spoldzielczym - zostan pionierem na tym niezbadanym terenie.
    AFAIK niektore maja nawet dostep przez net.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 16. Data: 2004-07-05 18:54:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ccc0fe$3qu$1@news.onet.pl...

    > No - dawno nie zakladalem zadnego konta - i chetnie bym cos nowego
    > potestowal :)
    Ja ostatnio robilem czystki w kontach, ale otworzylem dzis w Eurobanku. Moje
    wrazenia:

    - przekroj klientow: emeryci/rencisci (bylem w dwoch placowkach dzis)
    (czyzby Lukas II?)
    - przez co obsluga dosc dluga
    - subiektywna ocena pracownikow 3+/-4
    - koszmarne plastiki - tez subiektywna ocena wnetrz 3
    - TOiP - tez subiektywnie - 3

    + wplatomat co pozwala uniknac przyszlych kolejek :-)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2004-07-07 08:37:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kuba <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Gorszego gowna od BOS Banku nie ma.

    bo?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 18. Data: 2004-07-07 12:36:11
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

    > bo?

    Choćby dlatego, że nie sposób sie dowiedzieć ile jest aktualnie pieniędzy na
    koncie.
    Mam z żoną wspólne konto w BOŚu tylko w celu pobierania gotówki z bankomatów i
    prowadzimy sobie taką "księgowość" na kartce przyczepionej do lodówki, gdzie
    wpisujemy ile przelaliśmy do BoŚia i ile z niego wyjęliśmy. Dzwoniąc do tzw.
    TeleBoŚia w odpowiedzi na pytanie o saldo dostaje się kwotę z kosmosu - chyba
    jest to saldo z uwzględnieniem wszystkich ZAKSIĘGOWANYCH kwot (a IMHO powinny
    byc do tego dodane wszystkie aktualne blokady). Co ciekawe bankomat wie ile
    jest na koncie bo nie da więcej niż jest, ale to chyba kiepski sposób na
    poznanie salda przez całkowite wyzerowanie konta w bankomacie :))

    Pozdr.
    Michał

  • 19. Data: 2004-07-07 13:58:09
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    Dzwoniąc do tzw.
> [...]
    powinny
    > byc do tego dodane wszystkie aktualne blokady).

    To prawda, z TeleBosia nie mozna sie za wiele dowiedziec, ja zrezygnowalem z
    dzwonienia tam juz jakis czas temu.

    Co ciekawe bankomat wie ile
    > jest na koncie bo nie da więcej niż jest, ale to chyba kiepski sposób na
    > poznanie salda przez całkowite wyzerowanie konta w bankomacie :))

    W Banokomatech BOŚ mozna sprawdzac saldo swojego konta i jest ono-o
    dziwo!-zawsze aktualne, tzn. zawsze podawana jest aktualna ilosc srodkow na
    koncie. Dlatego cieszcze sie ze nowe placowki powstaja jak grzyby po deszczy
    i zaopatrzone sa w bankowaty...;)

    lelek

  • 20. Data: 2004-07-07 17:25:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Misiek <g...@...pl> wrote:
    > Choćby dlatego, że nie sposób sie dowiedzieć ile jest aktualnie
    > pieniędzy na koncie.

    To taka straszna wada?
    Mozesz zawsze sie przeniesc do Fortisa i placic 3 zl wiecej (ale nie wiem
    czy jest tam konto wspolne) i bedziesz wiedzial.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/