  • 21. Data: 2004-07-07 21:23:39
    Temat: Re: BOŚ kontratakuje!!!
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

    > To taka straszna wada?
    Hmmm.
    Rzekłbym - podstawowa. To chyba ważne mając konto wiedzieć ile jest na nim
    pieniędzy?
    Ja używam go tylko do wypłat niewielkich kwot z bankomatów i raczej nigdy tam
    nie leży więcej niż 200zł ale jeśli ktoś ma tam swoje jedyne konto? Nie wie ile
    ma w danym momencie kasy...

    Pozdr.
    Michał

  • 22. Data: 2004-07-07 21:29:00
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Misiek:

    > /.../ ale jeśli ktoś ma tam swoje jedyne konto? Nie wie ile
    > ma w danym momencie kasy...

    problem do ominięcia (zakładając, że to jedyne konto): na koncie jest tak
    dużo środków, że nie martwi posiadacza stan/limit/ilość dostępnych, bo
    jest ich dużo...

    zbyszko janke

  • 23. Data: 2004-07-08 16:06:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    janke <j...@p...onet.pl> wrote:
    > problem do ominięcia (zakładając, że to jedyne konto): na koncie jest
    > tak dużo środków, że nie martwi posiadacza stan/limit/ilość
    > dostępnych, bo jest ich dużo...

    Dokladnie. Zwlaszcza jak sie da debet.
    Przeciez tyle milionow ludzi jakos sobie radzi spokojnie i jest dobrze.
    Problem zawsze sie rodzi jak ma to byc konto dodatkowe do wyplaty gotowki -
    to wtedy owszem trudno spamietac - zwlaszcza jak sie czesto robi wyplaty

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/