  • 1. Data: 2006-03-17 23:31:24
    Temat: BPH
    Od: "stalker" <s...@q...co>

    Skasowalem konto dzisiaj i sie zastaniawialem jaka mine mialby ten
    makaroniarz, gdyby zrobyl to kazdy Polak
    Mialem okazje po raz ostatni przeczytac ulotki - "SUPER PROMOCJE" dla malych
    firm - 20% rocznie :), mialem przed soba jedna babe, kasier biegal 2 razy do
    szuflad w innym pokoju, zeby poronwac podpis ( BPH Stary Rynek Poznan, 16
    :45) w sumie zajelo totylko 15 min :)

  • 2. Data: 2006-03-18 13:22:12
    Temat: Re: BPH
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj stalker!

    W Twoim liście datowanym 18 marca 2006 (00:31:24) można przeczytać:

    > Skasowalem konto dzisiaj i sie zastaniawialem jaka mine mialby ten
    > makaroniarz, gdyby zrobyl to kazdy Polak
    ciekawe, bardzo ciekawe...

    oczywiście z polskimi pieniędzmi przeniosłeś się do polskiego banku.

    pozostaje TFI BPH, jak rozumiem to jest przyszłość, bo wg TVP
    Wiadomości tego Włosi nie dostaną i będzie super ;-)

    Ja tam bym za wczasu przeniósł się do TFI Pioneer z oszczędnościami,
    nie mam zaufania do polityków - "ekonomistów"

    --
    Pozdrowienia,
    oboista