  • 1. Data: 2006-03-17 17:44:39
    Temat: Bankomat - reklamacja
    Od: "brtx" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    chciałem wypłacic pieniądze z bankomatu z rach. na którym one były jednak
    wyskoczył komunikat, iż nie można zrealizować transakcji z powodu braku
    środków. Po pewnym zdziwieniu z mojej strony postanowiłem powtórzyć wszystko
    z kwotą o połowe mniejszą jednak z tym samym skutkiem.
    Na drugi dzień sprawdzająć historie swojego rachunku zobaczyłem iż została
    zaksięgowana wypłata z bankomatu, a pieniądze zostały ściągnięte z mojego
    rachunku choć fizycznie wogóle nic bankomat nie wypłacił. Czy ktoś spotkał
    się z czymś takim? Co prawda złożyłem reklamacje, ale czy jest możliwość aby
    nie została ona uznana? I co wtedy należało by zrobić? W banku do którego
    należy bankomat /rach. z którego chciałem pobrać należy do innego/
    stwierdzono iż faktycznie w tym czasie były z nim jakieś kłopoty. Czy w
    bankomacie wszystko jest zapisywane np. fizyczna wyplata banknotów, w jakich
    nominałach, itp.?

    Pozdrawiam
    brtx.

  • 2. Data: 2006-03-17 21:40:35
    Temat: Re: Bankomat - reklamacja
    Od: Tomek Klamka <t...@y...haha.pl>

    brtx napisał(a):
    /cut/

    zaksiegowana na wyciag (na drugi dzien faktycznie??) czy puszczona w
    blokade (aturoyzację?)

    nominaly sa rejestrowane

    ktory bank i jaki bankomat?

  • 3. Data: 2006-03-18 01:24:18
    Od: " brtx" <b...@W...gazeta.pl>

    > zaksiegowana na wyciag (na drugi dzien faktycznie??) czy puszczona w
    > blokade (aturoyzację?)

    Najpierw była blokada środków i dzwoniac powiedziano iż w ciągu 7 dni jezeli
    wystąpił błąd to zostanie ona ściągnięta.
    Jednak na drugi dzień widząc że pieniądze znikły, a w histori jest "Wypłata
    środków z bankomatu" złożyłem reklamacje która mają rozpatrzyć do 90 dni :/

    Poniważ to była niewielka kwota to jeżeli wszystko zwrócą to raczej nie
    stanowi problemu, ale co by bylo gdybym nagle potrzebował wiekszej kwoty a
    tu taki cyrk i czekanie nawet do 90 dni!!!???
    Czy często się takie przypadki zadażają, miał ktoś jeszcze takie problemy?

    No i czy dostane jakieś odsetki za zablokowane niesłusznie pieniądze?
    > nominaly sa rejestrowane
    >
    > ktory bank i jaki bankomat?

    mBank, bankomat z BZWBK

    Pozdrawiam