  • 1. Data: 2006-03-17 22:43:14
    Temat: kredyt ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    czesc
    Jestem studentem i mam prace ale na umowe o dzielo. Chcialbym wziac kredyt w
    granicach 12k na 2 lata. Mam konto w mBanku... ale nie koniecznie tam
    musialbym brac ten kredyt. Jak i gdzie wziac najtaniej ? I zeby nie bylo
    problemu z formalnosciami bo nie mam umowy o prace.
    Jarod

  • 2. Data: 2006-03-18 07:55:44
    Temat: Re: kredyt ?
    Od: "Marek Ciszewski" <m...@h...com>

    "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > musialbym brac ten kredyt. Jak i gdzie wziac najtaniej ? I zeby nie bylo
    > problemu z formalnosciami bo nie mam umowy o prace.

    Takie rzeczy to tylko w Erze..