  • 11. Data: 2002-11-16 00:49:21
    Temat: Re: BPH PBK Srebrny Sezam - czy warto ?
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Nie mialem rachunku ani w KB ani w Śląskim.
    Za to mam w BPH. Ogólenie nie jest źle. Zlecenia stałe można zdefiniować
    przez telefon.
    Z wpadek banku -

    1. ciągnące sie 4 miesiące błędne naliczenie odsetek KK.
    2. opóźnienie w spłacie KK Lukasa, za co Lukas naliczyl mi odsetki o
    które teraz walczę z BPH.
    3. moja zona 2 lata po slubie dostala VE z panienskim nazwiskiem
    4. kolejna VE zostala wyslana na adres, pod ktorym juz nie mieszkamy od
    3 lat
    5. niski limit dla KK - to przynajmniej w czesci zalezy od oddziału
    6. u mnie kolejki
    7. krotki czas otwarcia
    8. w oddziale bywam rzadko - ostatnio glownie z reklamacjami

    Odnosze wrazenie, ze BPH na mnie nie zarabia zbyt duzo.

    Poza tym OK. W koncu nie bez powodu mam tam rachunek.
    Na pewno mniejszy balagan niz w Pekao. I stosunkowo tanio. Glupota to
    placenie za SMS-y ktore bank wysyla do Ciebie.

    MichalL

  • 12. Data: 2002-11-16 00:51:30
    Od: k...@p...onet.pl

    W jaki sposob 2,5 tys debet mozna dostac?

  • 13. Data: 2002-11-16 08:14:04
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Użytkownik "motherboard" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ar3mrn$4os$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > do
    >
    > a co - wlamales sie tam?
    > ;)
    hehe :-)))
    Mam kumpla ktory w jednym miescie pracowal tam jako informatyk. Opowiadal co
    sie tam dzialo od strony informatycznej. :-(

    --
    Dariusz
    b...@w...pl

  • 14. Data: 2002-11-18 07:28:46
    Od: j...@o...pl

    k...@p...onet.pl wrote:
    > W jaki sposob 2,5 tys debet mozna dostac?

    Normalnie - skladasz wniosek.
    Ile dadza Ci limitu debetowego zalezy od historii Twojego rachunku.
    Ty to przycinasz do 2.5 tys zl (na srebrnym sezamie) jesli nie chcesz
    placic 1 zl miesiecznie za kazdy 1 tys zl limitu.

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 15. Data: 2002-11-18 08:24:34
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    blad napisał(a):

    > z tych trzech wybralbym sezama choć ING ładniej ma zrobiony dostęp
    > internetowy

    ciekawe.. mam ING i BPH. oba systemy są niemal identyczne, jednak BPH
    jest ładniejszy, czytelniejszy i wygodniejszy w obsłudze.

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800

  • 16. Data: 2002-11-18 09:48:38
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > przez telefon.
    > Z wpadek banku -
    >
    > 1. ciągnące sie 4 miesiące błędne naliczenie odsetek KK.

    Byłem w oddziale i stwierdzili, ze tak było na poczatku zaraz po wprowadzeniu.

    > 2. opóźnienie w spłacie KK Lukasa, za co Lukas naliczyl mi odsetki o
    > które teraz walczę z BPH.

    Co było powodem, tez mam KK,którą chcę aby mi spałcili czy nie miałeś dnia
    spałty w sobote, czy Panienka w okiennku zapomniała?

    > 3. moja zona 2 lata po slubie dostala VE z panienskim nazwiskiem

    A czy zmieniła w oddziale?

    > 4. kolejna VE zostala wyslana na adres, pod ktorym juz nie mieszkamy od
    > 3 lat
    > 5. niski limit dla KK - to przynajmniej w czesci zalezy od oddziału

    Twierdzą że mają najwyższy na rynku, ja co prawda nie chcę, aż tyle, ale ...

    > 6. u mnie kolejki
    > 7. krotki czas otwarcia

    To mnie wkurza, z pracy nie wychodze prze ich zamknięciem, ale cale szczęście,
    że większość spraw załatwiam przez sieć i mogę wyskoczyć z pracy

    > 8. w oddziale bywam rzadko - ostatnio glownie z reklamacjami

    A jednak polecasz ? :-)))

  • 17. Data: 2002-11-18 10:02:49
    Od: k...@w...pl

    Byłem w oddziale i trafiłem na fajną panienkę więc trochę sobie pogadaliśmy:
    Stwierdziała, że z KK na poczatku mieli trochę problemów, ale teraz je
    wyprostowali.
    Co do limitu, to miała takie porównanie z konkurencją i wynikało z niego, ze
    mają najwyższy na rynku do Silvera, ale mi nie było aż tyle potrzebne.

    Co do spłaty innej KK, to czy nie miałeś terminu spłaty w sobote? Ja też mam
    inną KK i chciałem ją wymienić na MasterCarda u nich, więc napisz coś więcej.

    Z tymi godzinami otwarcia to masz racje, sam gdyby nie net i możliwość
    wyskoczenia z pracy w życiu bym nie zdążył do oddziału.

    A czy Twoja żona zmieniła to nazwisko w oddziale ? :-)))

    Ta ich karta to nawet mi się podoba, ciekawe jak z kursami i ubezpieczeniem.
    Skoro friko to przetestuje, a może ktos ma już jakieś doświadczenia?
    kmykow

  • 18. Data: 2002-11-18 19:53:21
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    k...@w...pl wrote:

    ::: 2. opóźnienie w spłacie KK Lukasa, za co Lukas naliczyl mi odsetki o
    ::: które teraz walczę z BPH.
    ::
    :: Co było powodem, tez mam KK,którą chcę aby mi spałcili czy nie
    :: miałeś dnia spałty w sobote, czy Panienka w okiennku zapomniała?

    Splata byla w srode, a przelew zdefiniowalem jako przyszly w Sez@mie.
    Prawdopodobnie bank mial awarie, ktorej usuniecie trwalo co najmniej 16
    godzin.
    Nie radzo sobie za bardzo.
    ::
[...]

    W obu sytuacjach dane w oddziale byly zmienione bardzo szybko. Problem
    polegal na komunikacji oddzial - dzial kart.
    To dwie rozne bazy danych , niekonieczne spojne.

    ::: 5. niski limit dla KK - to przynajmniej w czesci zalezy od oddziału
    ::
    :: Twierdzą że mają najwyższy na rynku, ja co prawda nie chcę, aż tyle,
    :: ale ...

    W kazdym razie WBK i Lukas dali mi bez klopotu 2* wieksze limity. Jezeli
    w BPH twierdza, ze maja najwieksze limity to po prostu klamia.

    ::
    ::: 6. u mnie kolejki
    ::: 7. krotki czas otwarcia
    ::
[...]

    Nie zebym polecal. Mam tam rachunek, ale nie jest to ideal. Warto jest
    zdawac sobie sprawe z potencjalnych zagrozen. Albo sie przed nimi
    zabezpieczamy (np. przelewamy dzien wczesniej) albo sie pozniej bijemy o
    swoje.

    MichalL

  • 19. Data: 2002-11-19 07:41:50
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > zdawac sobie sprawe z potencjalnych zagrozen. Albo sie przed nimi
    > zabezpieczamy (np. przelewamy dzien wczesniej) albo sie pozniej bijemy o

    Wiem, że nie ma róży bez kolców, pytanie tylko czy akurat te kolce nam
    przeszkadzają. Zaryzykowałem i zobaczymy co z tego wyjdzie.
    pozdr.
    kmykow