  • Data: 2003-07-28 18:57:06
    Temat: BPH PBK rozbój w biały dzień
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Od 2 ponad lat mam ROR w BPH. Przepuściłem przez to konto ponad 650.000 zł
    Za złoty SEZAM płaciłem 24 zł miesiecznie. Ponoć byłem dla nich VIPem.
    Któregoś pieknego dnia udałem sie do MOJEGO banku aby sprzedać 4000$ Kilka
    miesiecy pożniej to samo. Co się okazało. Za każdą transakcję pobierali
    odemnie 2% prowizji (prawie 400 zł sic)
    nie informując mnie o tym. Złotówki wpłacałem na ROR i byłem nieswiadomie
    zadowolony. Za takie kurestwo postanowiłem zmienić bank a nastepne dewizy
    sprzedawałem obok w WBK za ok. 40 zł prowizji a pieniądze zanosiłem do BPH.
    To co spotkało mnie ostatnio było kroplą która przelała czarę goryczy.
    Wypłaciłem w bankomacie BPH 800 zł ( otrzymałem wszystko w 50zł.) Następnie
    podszedłem do okienka 10 metrów dalej i poprosiłem o wymianę 2 -50 tek na
    2 -20tki i 6 -10tek.
    Pani rozmieniła mi pieniadze i wydała 90 zł pobierając UWAGA! 10 zł
    Kpina i rozbój w biały dzień. BPH daje żenujące oprocentowanie na ROR i
    jeszcze łupi swoich ponoć VIPowych klientów.
    Konie mojej bytności w BPH!
    Przeniosłem sie juz do Inteligo.
    Tak traci się klientów - barany z BPH.
    Sławek