  • 1. Data: 2007-02-10 20:54:18
    Temat: BPH & PRnews
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ze 2 godzuiny temu na PRnews było o podmianie przez włamywaczy strony
    BPH. Teraz tego newsa nie widzę. Przestraszyli się ?

    KJ
    PS. Stronę z ihack.pl sobie wydrukwałem, żeby później nie było, że mam
    zwidy.

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 2. Data: 2007-02-10 21:04:01
    Temat: Re: BPH & PRnews
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    >
    > KJ
    > PS. Stronę z ihack.pl sobie wydrukwałem, żeby później nie było, że mam

    moze puscili jakis niesprawdzony news i dlatego zostal wycofany...

  • 3. Data: 2007-02-10 21:12:50
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > moze puscili jakis niesprawdzony news i dlatego zostal wycofany...

    Jest już aktualizacja
    http://www.ihack.pl/wlamanie-do--bph

    Z tego co widać to chyba prawda.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-02-10 21:35:49
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kolejne info

    http://hack.pl/aktualnosci/bph_got_owned_510

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-02-10 21:53:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertS <r...@x...pl> wrote:
    > moze puscili jakis niesprawdzony news i dlatego zostal wycofany...

    Ano. Czekam do poniedzialku na oficjalne info, bo zapowiada sie ciekawie
    case...
    W skrocie - bank nie potwierdza. Sami o 24:00 wylaczyli strone (jakas zmiany
    w stronie, etc.).
    Dlatego do momentu potwierdzenia (ze strony banku :) tekst wycofalem - ale z
    cala pewnoscia wroci - byc moze w nowej wersji.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 6. Data: 2007-02-10 22:23:47
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > Dlatego do momentu potwierdzenia (ze strony banku :) tekst wycofalem -
    > ale z cala pewnoscia wroci - byc moze w nowej wersji.

    Raczej się nie przyznają chociaż może się coś zmieniło. Pamiętam jak
    kilka lata temu zmieniali system Sez@m to były dopiero dziwy i to bez
    pomocy osób trzecich (cnkuj5$eac$...@n...dialog.net.pl).
    Pamiętam jak ktoś znajomy, którego żona tam pracuje opowiadał, że im
    nawet infolinię wyłączyli bo ludzie tak zaczęli dzwonić, że normalnie
    DDoS'a im zrobili ale się wcale nie dziwię!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-02-11 11:28:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > nawet infolinię wyłączyli bo ludzie tak zaczęli dzwonić, że normalnie
    > DDoS'a im zrobili ale się wcale nie dziwię!

    No - teraz to inny bank jedak. Jak oficjalnie oswiadcza, ze nic nie bylo -
    to bedzie to przeciez jednoznaczna informacja :)

  • 8. Data: 2007-02-12 12:08:28
    Od: "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik Kamil Jońca napisal(a):
> [...]
    > KJ
    > PS. Stronę z ihack.pl sobie wydrukwałem, żeby później nie było, że mam

    A BPH na to:
    http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/aktualnosc
    i/oswiadczenie_bph
    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2007-02-12 16:54:55
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No - teraz to inny bank jedak. Jak oficjalnie oswiadcza, ze nic nie bylo
    > - to bedzie to przeciez jednoznaczna informacja :)

    Jednak wyszło, że to "fake" ale rozbraja mnie niekiedy twórczość
    niektórych "redaktorów" na hack.pl:

    "Michał Bućko w tej sprawie mówi:

    Nie otrzymaliśmy dowodów włamania. W praktyce screeny mogły zostać
    spreparowane (małe prawdopodobieństwo), ew. mogło być to zwykłe
    wstrzyknięcie kodu HTML. Rzeczywiście, pojawił się monit dotyczący
    przerwy w dostępie systemu. Nie ma jednak dowodów włamania, nie
    widziałem screena z podmienioną główną stroną banku BPH."

    Na jednym ze screenów było widać, że coś tam jest nie tak z tym BPH no i
    dostajemy tezę, że screeny spreparowane > małe prawdopodobieństwo jednak
    nie ma dowodów włamania. Czyli nie wiadomo już o co chodzi czy jest to
    włamanie czy go nie ma. Na końcu dowiadujemy się:

    "jak wcześniej przypuszczałem - prowokacja. Kolejny raz, nasza
    ekspertyza sprawdziła się - zostało to potwierdzone przez w/w Bank."

    Jakbym słyszał kabalarzy z XVIII i XIX wieku "Tak ja to
    przepowiedziałem!" :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-02-12 20:45:22
    Od: "tomasz malina" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A oto co napisal wlasciciel strony ihack:

    wacky, Pon, 2007-02-12 12:28

    Wiem, wiem. Ja popełniłem tutaj błąd publikujac to, bo uwierzyłem 'tym
    hakerom'. Dlatego przeprosiłem BPH i umieściłem sprostowanie. Uczymy się na
    błędach i następnym razem zanim coś takiego opublikuje sprawdze to dużo głębiej.

    Wiecej na stronie:
    http://www.ihack.pl/nie-bylo-wlamania-do-bph

    Czyli wyglada na to, ze tym razem to falszywy alarm.