  • 1. Data: 2007-02-10 21:14:41
    Temat: Toyota bank internetowy?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Swojego czasu bylo glosno o planowanym starcie na poczatku 2007. Mamy prawie
    polowe lutego i nic. Czyzby toyota wycofala sie ze swoich planow?

  • 2. Data: 2007-02-10 21:39:54
    Temat: Re: Toyota bank internetowy?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztof wrote:
    > Swojego czasu bylo glosno o planowanym starcie na poczatku 2007. Mamy prawie
    > polowe lutego i nic. Czyzby toyota wycofala sie ze swoich planow?

    Strona niby jest ale chyba nie o to Tobie chodziło

    http://www.toyotabank.pl

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-02-10 21:44:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:eqle3a$iqr$1@news.task.gda.pl...

    > Strona niby jest ale chyba nie o to Tobie chodziło
    >
    > http://www.toyotabank.pl

    Chodzi mi o bank detaliczny internetowy na wzor mBanku lub VW.

  • 4. Data: 2007-02-10 21:48:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Chodzi mi o bank detaliczny internetowy na wzor mBanku lub VW.

    Jak to Japonce - 90% czasu na planowanie poswiecaja ;) Z ostatnich
    informacji jakie mialem wynika, ze bank juz dziala - wsrod pracownikow.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 5. Data: 2007-02-11 16:29:24
    Od: "BenLiden" <b...@w...pl>

    Nastepny Naiwny ma zamiar Utopic kase?

  • 6. Data: 2007-02-11 16:41:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Feb 2007 17:29:24 +0100,
    osoba podpisana: BenLiden <b...@w...pl>
    napisała:
    > Nastepny Naiwny ma zamiar Utopic kase?

    Ale o co chodzi ?

    KJ

  • 7. Data: 2007-02-11 18:18:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Dnia Sun, 11 Feb 2007 17:29:24 +0100,
    > osoba podpisana: BenLiden <b...@w...pl>
    >>

    > Ale o co chodzi ?

    Japonczyki dobrze to przemysleli. Jezeli zrobia ten bank detaliczny, to
    tylko w celu poprawy sprzedazy toyoty. Oni maja doswiadczenie w holdingach.
    U siebie w grupie kapitalowej maja huty, stocznie, komputery, banki itp.
    Takze sam bank pewnie nie bedzie przynosil krociowego zysku, ale chyba nie o
    to w tym ich biznesie chodzi.

  • 8. Data: 2007-02-11 18:38:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Feb 2007 19:18:54 +0100,
    osoba podpisana: Krzysztof <o...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Japonczyki dobrze to przemysleli. Jezeli zrobia ten bank detaliczny, to
    [...]

    Ale mi chodzi tylko o komentarz mojego przedpiścy.

    kJ

  • 9. Data: 2007-02-11 20:58:19
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    mam nadzieje, ze posiadacze toyot beda tam mieli jakies preferencje ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-03-10 06:57:31
    Od: z...@g...com

    Złota Era Toyoty się już reklamuje, zna ktoś może jakieś szczgóły??