  • 21. Data: 2008-01-25 23:27:19
    Temat: Re: BPH/Pekao mnie chciało odzyskać
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 21:56, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Nieprawda. Eurokonto za 8 zł (jeden typ) roszczepili na Eurokonto
    > Standard za 6,25 PLN i wprowadzili Eurokonto Plus za 11,50 PLN.

    To pozniej, zeby powstrzymac odplyw zniesmaczonych wysoka cena
    niczego.

    > Zgadzam się, dlatego korzystam z dobrodziejstwa niewiedzy innych
    > współklientów.

    Dokladnie :)

    > Skoro to takie złe, to czemu w ślady Pekao SA poszedł Kredyt Bank,
    > Lukas i teraz idzie BPH?

    Skoro ludzie placa to czemu nie? :)

  • 22. Data: 2008-01-25 23:33:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 23:20, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Nie za darmo - pieniądze za usługę hydraulik dostał od
    > ubezpieczyciela. Ja nie mam obowiązku płacić nic dodatkowo.
    > Koszt pakietu pomocnego łatwo policzyć, dwanaście opłat miesięcznych
    > za prowadzenie rachunku.
    > O usługach można poczytać na stronie banku.
    > Kto nigdzie nie jeździ, nie lata, nie choruje za granicą, nic mu się w
    > domu nie psuje, nie ma potrzeby nagle skorzystać z pomocy Concierge,
    > takiego produktu nie potrzebuje.

    Dokladnie.
    Niedawno mialem awarie zaworu wody przy pralce.
    Zapmknalem wode w lazience i zadzwonilem do taniego hydraulika - 30 zl
    + koszt zaworu.
    Z ciekawosci sprawdzilem (akurat byla podobna dyskusja) ubezpieczenie
    przy ROR pekolo - wyszlo mi, ze takeij awarii by nie objelo.

  • 23. Data: 2008-01-26 18:38:19
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 15:20:32 -0800, k...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > policzyć, dwanaście opłat miesięcznych za prowadzenie rachunku.
    > O usługach można poczytać na stronie banku. (...)

    I tak wszystko naprawiają i zawsze? Coś mi się nie chce wierzyć?

    Xenocide

  • 24. Data: 2008-01-26 18:53:46
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 26 Sty, 19:38, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > I tak wszystko naprawiają i zawsze? Coś mi się nie chce wierzyć?
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Przeczytałem jeszcze raz swoją wypowiedź i nie doszukałem się tam
    słowa, które mogłoby sugerować, że naprawiają wszystko i zawsze.
    Szczegóły w regulaminie.

  • 25. Data: 2008-01-26 22:17:34
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 10:53:46 -0800, k...@g...pl
    napisał(a):

    > Przeczytałem jeszcze raz swoją wypowiedź i nie doszukałem się tam słowa,
    > które mogłoby sugerować, że naprawiają wszystko i zawsze. Szczegóły w
    > regulaminie.

    No na reklamach/regulaminach i w dniu podpisania umowy kredytowej/
    ubezpieczeniowej or sth to wszystko zawsze ładnie wygląda i kalendarz
    można dostać albo jakiś długopis. Chodziło mi o zwykłe używanie w szarej
    codzienności i jak to później jest - odczucia użytkownika.

    Xenocide

  • 26. Data: 2008-01-27 00:25:40
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > można dostać albo jakiś długopis. Chodziło mi o zwykłe używanie w szarej
    > codzienności i jak to później jest - odczucia użytkownika.

    OK.... nie wszystkie świadczenia udało mi się przetestować. Jak do tej
    pory, wielokrotnie korzystałem z ubezpieczenia w podróży tzn.
    opóźnienie bagażu, opóźnienie odlotu. Tutaj firma działa bez zarzutu,
    najszybciej ze wszystkich mi znanych ubezpieczycieli i bez szemrania
    wypłacają pieniądze. Praktycznie tak około siedmiu do dziesięciu dni
    czekałem na przelew od dnia wysłania dokumentów. Wcześniej trzeba
    jednak zgłosić szkodę telefonicznie. Tu ciekawostka. Firma także
    zwraca koszty połączeń z centrum w obie strony, tak więc do każej
    reklamacji dołączałem biling połączeń roamingowych.
    Jak wcześniej wspominałem, w ubiegłym roku korzystałem z usługi
    hydraulicznej, a wcześniej naprawa pralki - zacięcie drzwi.
    Korzystałem też z porady medycznej, dyżurujący lekarz udzielił mi
    pełnej informacji. Spotkałem się tylko z jedną odmową wykonania
    usługi, a mianowicie naprawa piecyka gazowego. Tego nie robią.
    W przypadku sprzętu domowego ważne jest, aby sprzęt miał gwarancję,
    nie musi być ważna, wystarczy podać datę sprzedaży towaru i numer
    gwarancji. Zdaje się, że nie naprawiają sprzętu starszego niż 8 lat.
    Po wykonaniu usługi zawsze telefonowali i dopytywali czy wszystko w
    porządku. Pewnie też kontrolują swoich podwykonawców. Z pakietu
    pomocnego pierwszy raz skorzystalem w roku 2002 i do tej pory nic się
    nie pogorszyło. Co lepiej, przy wyjazdach służbowych, tych co nie mają
    tego pakietu ubezpieczam w Elvii indywidualnie. Mają nalepsze
    ubezpieczenie turystyczne na naszym rynku.

  • 27. Data: 2008-01-27 15:32:16
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 16:25:40 -0800, k...@g...pl
    napisał(a):

    > \> No na reklamach/regulaminach i w dniu podpisania umowy kredytowej/
    >>

    > OK.... nie wszystkie świadczenia udało mi się przetestować. (...)

    Całkiem, całkiem to wygląda jednak ja mimo wszystko sceptycznie podchodzę
    do wszelkiego rodzaju ubezpieczeń - chyba się swego czasu za dużo w
    Warcie naoglądałem ;)
    Tak już czysto akademicko to czy ten program z PeKaO SA to jest to samo
    co w Multi przy VISA Gold? Czy to tylko zbieżność nazwy?

    Xenocide

  • 28. Data: 2008-01-27 17:39:53
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Sty, 16:32, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Nie spotkałem się w Multi z Pakietem Pomocnym ani śladu współpracy z
    Elvią.

  • 29. Data: 2008-01-27 21:50:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 27 Jan 2008 09:39:53 -0800, k...@g...pl
    napisał(a):

    > Nie spotkałem się w Multi z Pakietem Pomocnym ani śladu współpracy z
    > Elvią.

    Chodziło mi o to:
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_gold_credit/
    korzysci/

    Ale to są chyba dwie różne usługi. No cóż jeżeli kiedyś zachce mi się
    myśleć o ubezpieczeniu to wezmę pod uwagę zachwalaną przez Ciebie Elvię.
    chociaż ja unikam ubezpieczeń jak ognia, bo mam taką teorię, że jak się
    ubezpieczę to na pewno mi się coś stanie ;)

    Xenocide

  • 30. Data: 2008-01-27 21:55:10
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    I jeszcze takie coś mi wpadło zupełnie przez przypadek:

    http://www.millenet.pl/karty/karty_millennium/karty_
    partnerskie/
    generali_millennium_visa/

    Xenocide