  • 71. Data: 2005-07-02 08:21:19
    Temat: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Piotr Gralak posłał(a) w świat wiadomość

    > Srajfajzen nie podaje _ŻADNYCH_ danych dotyczących otrzymanych
    > płatności.
    > Jest owszem, kwota (brawo!), i opis: Polecenie Przelewu Otrzymane. I
    > nic więcej nie da się w internecie uzyskać.
    > Może ja jakiś nienormalny jestem, ale dla mnie to dyskwalifikuje
    > system na starcie, niezależnie od tego jak szybko i zajebiście działa.

    Nie ma kolejek, jako wpłatomat konto jest dobre. W Lukasie są kolejki,
    wpłatomaty mBanku daleko.
    Do wysłania przelewu, z darmowym wyciągiem wysyłanym co miesiąc do domu,
    też się nadaje.

    Poza tym, ja mam darmowe konto lokacyjne, a na nim z powodu poronionych
    pomysłów bankowych marketoidów, funkcjonalność jest znacznie ograniczona.

    Dorzucę, że nie można zapisać listy stałych odbiorców.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 72. Data: 2005-07-02 11:41:52
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 2 Jul 2005 10:21:19 +0200, Janusz - Vahanara
    <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> wrote:

> [...]
    >pomysłów bankowych marketoidów, funkcjonalność jest znacznie ograniczona.
    >
    >Dorzucę, że nie można zapisać listy stałych odbiorców.

    To co innego - jako konto dodatkowe jest faktycznie OK :)
    Chodziło mi o niezdatność rajfajzena do bycia jedynym / podstawowym
    kontem :)

    G.

  • 73. Data: 2005-07-03 15:12:11
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 2 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Piotr Gralak posłał(a) w świat wiadomość

    > To co innego - jako konto dodatkowe jest faktycznie OK :)
    I o to chodzi.

    > Chodziło mi o niezdatność rajfajzena do bycia jedynym / podstawowym
    > kontem :)
    Nie znam takiego banku, który by wystarczał/sprawdzał się w roli
    jedynego/podstawowego konta.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 74. Data: 2005-07-03 19:26:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2005 18:40:25 GMT, Piotr Gralak napisał(a):

    > Aha, jeszcze jedna rzecz dyskwalifikująca zupełnie samodzielnie. Brak
    > możliwości złożenia dyspozycji przelewu z przyszłą datą.

    Heh, nie przypuszczałem że jest AŻ TAK źle :)
    Faktycznie dyskwalifikacja na całej linii!

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 75. Data: 2005-07-03 19:48:00
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Jacek Osiecki posłał(a) w świat wiadomość

    > Heh, nie przypuszczałem że jest AŻ TAK źle :)
    > Faktycznie dyskwalifikacja na całej linii!

    Marketing myślał, myślał i wymyślił, że jeżeli okroją wersję darmową jak
    tylko się da, to klienci skuszeni dobrym wrażeniem szybciutko zmienią konto
    na wersję pełną, płatną.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 76. Data: 2005-07-03 21:20:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 3 Jul 2005 21:48:00 +0200, Janusz - Vahanara
> [...]

    >tylko się da, to klienci skuszeni dobrym wrażeniem szybciutko zmienią konto

    To nie ten case. Jak masz konto za 10 abo nawet za 20 zł to internet
    masz ten sam. Też bez przyszłych przelewów i danych otrzymanych
    przelewów. Różnica polega tylko na możliwości używania zdefiniowanych
    kontrahentów.

    G.

  • 77. Data: 2005-07-03 23:13:16
    Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > A co, widziales tutaj jeszcze jakiegos fana BePeHahahaha? Bo ja nie.

    No to zobacz :-)
    BPH ma swoje wady, ale niestety reszta "świata" też nie
    jest idealna i w porównaniu BPH nie wypada tak najgorzej.
    Parę rzeczy "ostatnio" się polepszyło i to wystarczy bym zachował
    konto w BPH a zamknął zalożone z ciekawości "darmowe" w VW.

    Zauważone zalety BPH w skrócie:
    + oddział blisko domu,
    + "wszędzie" darmowe bankomaty,
    + brak opłat za wznowienie karty kredytowej,
    + system internetowy zaczął w końcu zachowywać się akceptowalnie,
    + perfekcyjna obsługa zastrzeżenia karty po podejrzanej transakcji.

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 78. Data: 2005-07-04 08:25:08
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Jaroslaw Strzalkowski posłał(a) w świat wiadomość

    > + brak opłat za wznowienie karty kredytowej,

    Jakiekolwiek opłaty za KK to przeżytek.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 79. Data: 2005-07-04 08:58:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 4 Jul 2005 10:25:08 +0200, Janusz - Vahanara napisał(a):
    > Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    > kiedy to Jaroslaw Strzalkowski posłał(a) w świat wiadomość

    > Jakiekolwiek opłaty za KK to przeżytek.

    W naszym kraju bardzo uparcie kultywowany :>
    Rozmawiamy o naszych warunkach, nie o Burkina Faso ;)

    Pozdrawiam,

  • 80. Data: 2005-07-04 08:58:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 2 Jul 2005 10:21:05 +0200, Janusz - Vahanara napisał(a):
    > Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    > kiedy to Konrad Brywczyński posłał(a) w świat wiadomość

    > Primo
    > Nie mam zaufania.

    Czy nie rozumiesz prostych słów? Jasno jest napisane: to nie Twój problem.

    > Secundo
    > Mam złe doświadczenia z ubezpieczycielami.

    Miałeś pecha albo po prostu podpisałeś niekorzystną umowę.

    > Tertio
    > Co raz powszechniejsze staje się autoryzowanie transakcji PINem. Tu jestem
    > na przegranej pozycji, bo za PIN odpowiadam ja, nie bank.

    Widzisz - a gdybyś używał KK, to byś nie musiał wpisywać żadnych głupich
    PINów :)

    Pozdrawiam,