    From: kenubi <m...@...migrol.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH+euronet -niezgrana para?
    Date: Mon, 25 Feb 2008 10:21:20 +0100

    Fajna niespodzianka.
    Jest piątek, brak gotówki a w sobote i niedzielę nie przeleję.
    Robię przelew o 11.25 z mojego firmowego konta na konto żony (z niego
    płacimy za papier toaletowy itd. - nie z firmowego -zreszta nawet nie mam
    aktualnej karty)
    Oba konta w tym samym oddziale banku.

    Jest 19.20 - potrzebuje troche gotówki, jade do bankomatu, ZONK! - dostępne
    środki 17,- zl :-O Myśle co jest? ,napisało "Przelew wykonany ..."
    Trudno.
    Sobota,nadal potrzebuje tej gotówki, wchodzimy przez internet - sprawdzamy
    stan konta 1017 -czyli OK
    Jedziemy do bankomatu ... brak środków, jest 17 pln - No rzesz ...

    Wieczorem nie mamy grosza przy duszy a dzieci chcą jeść.
    Idziemy do sklepu i wrzucamy w koszyk parę rzeczy i płacimy ?? kartą -
    najwyżej przeprosimy i coś oddamy.

    Sprawdziłem logi, wszystko wyglada, że przelew poszedł od razu ..tylko do
    bankomatu jakoś nie dotarł.
    mariusz