  • 41. Data: 2012-05-02 17:27:34
    Temat: Re: BPH i 300zl - zyski i koszty
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 2 Maj, 17:00, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "jerry ."  napisał w wiadomości grup
    g2000vba.googlegroups.com...

> [...]
    > na razie nie stwierdziłem pobrania opłaty. Pobieranie opłaty zostało podobno
    > ustawione na 29 dzień miesiąca (piszę podobno, bo w umowie data pobierania
    > opłaty nie występuje, tak po prostu ustaliłem z Panem i Panią otwierającymi
    > mi rachunek). Spróbowałem naturalnie aby ustawić dzień pobierania na 29.
    > oraz dodatkowo kliknąć zwolnienie z pierwszej opłaty, jednak zgodnie z
    > oczekiwaniami nie zgodzono się na taki wariant.
    >
    > Rozpatrywanie reklamacji w Banku BPH też ma swoje smaczki, ale nie
    > uprzedzajmy przyszłości. :D Do tego banku naprawdę niezbędny jest dystans.

    Dzwoniłem właśnie na infolinie, i okazało się że data pobierania
    opłaty jest ustalona na 1 dzień każdego miesiąca a pani w oddziale
    twierdziła że opłaty będą pobierane 26, czyli oddział zawalił. Ale
    chyba żaden bank oprócz bph nie pobiera opłat w dni świąteczne.

  • 42. Data: 2012-05-02 17:34:44
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Rozpatrywanie reklamacji w Banku BPH też ma swoje smaczki, ale nie
    > uprzedzajmy przyszłości. :D Do tego banku naprawdę niezbędny jest dystans.

    A i zapomniałem dopisać na do widzenia pani z oddziału mi powiedziała
    'Mam nadzieję że wszystko będzie w porządku'. Ręce i nie tylko opadają.

  • 43. Data: 2012-05-02 17:41:29
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "jerry ." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Założyłem konto 27, też miało opłaty nie być za kwiecień, dziś się
    > loguję na konto a tu zdziwko 1.5 naliczona opłata -9,99, do D z takim
    > bankiem!

    A.... szmaciarstwo ;P
    Mnie tez skubneli - mimo zapewnien ze za kwiecien oplaty nie bedzie :>

    No psia juha ...... PO PROSTU FAIR

  • 44. Data: 2012-05-02 20:02:08
    Od: " " <a...@g...pl>

    A czy wiadomo, do kiedy jest ta promocja w BPH? Czy np. jest sens czekać z
    zakładaniem konta do 31 maja?

  • 45. Data: 2012-05-02 20:08:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    > A czy wiadomo, do kiedy jest ta promocja w BPH? Czy np. jest sens czekać z
    > zakładaniem konta do 31 maja?

    Rachunki na promocyjnych zasadach można otwierać do 12 lipca włącznie.

    http://www.bph.pl/repo/bph/indywidualni/konta/aktual
    ne_promocje/premia_na_start/Regulamin_Premia_na_star
    t.pdf

  • 46. Data: 2012-05-02 22:19:21
    Od: Tomek <t...@g...com>

    W dniu środa, 2 maja 2012 20:02:08 UTC+2 użytkownik napisał:
    > A czy wiadomo, do kiedy jest ta promocja w BPH? Czy np. jest sens czekać z
    > zakładaniem konta do 31 maja?
    >
    > --

    Nie ma sensu czekać, gdyż opłata zostanie pobrana 01.06 w kwocie 9,99zł. Nie ma też
    większego sensu zakładać 01.06 ponieważ dopiero kolejny miesiąc kalendarzowy jest
    brany pod uwagę w promocji.

    Mimo zapewnień Pani w oddziale mnie też skroili na 9,99. Można było się tego
    spodziewać. Jednak poczekamy do zbiorów i zobaczymy kto kogo wydyma i na ile.

  • 47. Data: 2012-08-16 10:54:43
    Od: " Gregor" <7...@g...pl>

    Czy ktoś dostał już te wiśnie? U mnie termin upływa w poniedziałek, do dzisiaj
    nie wpadły.

  • 48. Data: 2012-08-16 10:59:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " Gregor" napisał w wiadomości grup

    > Czy ktoś dostał już te wiśnie? U mnie termin upływa w poniedziałek, do
    > dzisiaj
    > nie wpadły.

    A nie upływa termin przypadkiem za około miesiąc? Rachunek zakładałeś w
    marcu czy w kwietniu?

  • 49. Data: 2012-08-16 11:34:22
    Od: "Gregor" <7...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > A nie upływa termin przypadkiem za około miesiąc? Rachunek zakładałeś w
    > marcu czy w kwietniu?

    W kwietniu. Ostatni z warunków spełniłem 06.07. Od tego momentu jeśli dobrze
    pamiętam miało być 45 dni na wypłatę premii, czyli do 20.08?

  • 50. Data: 2012-08-16 11:56:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Gregor" napisał w wiadomości grup

    > W kwietniu. Ostatni z warunków spełniłem 06.07. Od tego momentu jeśli
    > dobrze
    > pamiętam miało być 45 dni na wypłatę premii, czyli do 20.08?

    Raczej 45 dni liczymy od końca miesiąca, w którym spełniłeś warunki.