  • 1. Data: 2004-07-29 17:52:19
    Temat: BPH i przelew do mBanku
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    Bardzo sie dzisiaj zdziwilem.
    Zrobilem przed chwilą przelew do mBanku i wyskoczył mi komunikat, że przelew
    zrealizowany!
    Coś się zmieniło w BPH? Bo dawniej wyskakiwał komunikat, że przelew przyjety
    do realizacji (jak się robiło przelewy wieczorem).
    Niestety nie ma kolesia z allegro i nie wiem czy kasa doszła od razu czy
    dojdzie jurtro/pojutrze*? (*niepotrzebne skreslić:))

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-07-29 17:54:23
    Temat: Re: BPH i przelew do mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Niestety nie ma kolesia z allegro i nie wiem czy kasa doszła od razu czy
    > dojdzie jurtro/pojutrze*? (*niepotrzebne skreslić:))

    Najwcześniej dojdzie jutro. Zmiana tekstu komunikatu w BPH nie zmienia zasad
    realizacji przelewów w Polsce ;-)))

  • 3. Data: 2004-07-29 17:55:22
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Najwcześniej dojdzie jutro. Zmiana tekstu komunikatu w BPH nie zmienia
    zasad
    > realizacji przelewów w Polsce ;-)))

    a ja się łudziłem, że BPH jakąś rewolucję wprowadziło...

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-07-29 17:57:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a ja się łudziłem, że BPH jakąś rewolucję wprowadziło...

    U siebie w komunikatach to tak ;-))) Ale żeby w KIR ;-)) ?

  • 5. Data: 2004-07-29 20:52:51
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > Najwcześniej dojdzie jutro. Zmiana tekstu komunikatu w BPH nie zmienia
    zasad
    > realizacji przelewów w Polsce ;-)))

    Ja mam konta w BPH i mBanku i kiedys rano zrobilem przelew z BPH a kasa po
    poludniu byla w mBanku (nie pamietam czy po 12 czy po 15). Z tego co sie
    orientuje to mBank 3 razy dziennie sie "elixiruje" ;-)

  • 6. Data: 2004-07-29 21:16:14
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 19:57:42 +0200, Glenn napisal/a:

    > U siebie w komunikatach to tak ;-))) Ale żeby w KIR ;-)) ?
    choc jesli BPH przejełoby mBank to taki komunikat mógłby być
    prawdziwy:)

    --
    KrzysiekL

  • 7. Data: 2004-07-30 06:39:47
    Od: bartosz bujak <b...@w...iTOTEZpl>

    Wiadomos'c' od Jelcyn:
    > Ja mam konta w BPH i mBanku i kiedys rano zrobilem przelew z BPH a kasa po
    > poludniu byla w mBanku (nie pamietam czy po 12 czy po 15). Z tego co sie
    > orientuje to mBank 3 razy dziennie sie "elixiruje" ;-)

    elixirowac to sie elixiruje tak dla scislosci to cztery razy, trzy
    normalne ("wlewy" ksieguje tego samego dnia) i czwarta na ZUS

    bb