  • 1. Data: 2004-07-29 16:49:49
    Temat: wyplata karta Inteligo w Agencji PKO BP-jaki koszt?
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    wyplata karta Inteligo w Agencji PKO BP-jaki koszt?

    wyplacilem 90 zeta a skasowalo mi za transakcje 99,99 PLN

    Czy to naturalne? kurde 4 piwa mi wcielo:(

  • 2. Data: 2004-07-29 16:51:32
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > wyplata karta Inteligo w Agencji PKO BP-jaki koszt?
    >
    > wyplacilem 90 zeta a skasowalo mi za transakcje 99,99 PLN
    >
    > Czy to naturalne? kurde 4 piwa mi wcielo:(

    ale najbardziej wkurza fakt ze mialem do bankomatu PKO BP 50 metrow a w tej
    Agencji postalem chyba z 10 minut

  • 3. Data: 2004-07-29 16:54:00
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    LuK said the following on 2004-07-29 18:51:
> [...]
    Skasowało, czy została założona blokada? Jeśli to drugie to nie ma się
    czym przejmować. Przy rozliczeniiu będzie 90 PLN - taki ficzer.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2004-07-29 16:56:06
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Skasowało, czy została założona blokada? Jeśli to drugie to nie ma się
    > czym przejmować. Przy rozliczeniiu będzie 90 PLN - taki ficzer.
    > KJ

    blokada :)

  • 5. Data: 2004-07-30 18:01:04
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > blokada :)

    Po rozliczeniu transakcji 9.99 wraca na Twoje konto. Jedyne co denerwuje
    to to, że trzeba mieć w pamięci, żeby wypłacać o te 10 zł mniej niz masz
    na karcie.

    ---
    Pozdrawiam
    Sebcz
    ---
    zanim napiszesz na 'priv', zdejmij kapelusz :)