eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH i przelew odroczonyBPH i przelew odroczony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH i przelew odroczony
    Date: Tue, 9 Aug 2005 23:10:49 +0200
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 45
    Message-ID: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: aeu98.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1123621883 6755 83.16.124.98 (9 Aug 2005 21:11:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2005 21:11:23 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.0.7.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:360408
    [ ukryj nagłówki ]


    Dawno się nic nie działo w BPH-u, więc kolejna rózga dla systemu

    Jakieś 1,5 miesiąca temu przygotowałem przelew odroczony z datą 10.07.2005
    na rzecz Towarzystwa Ubezpieczeniowego Generali. Jakież było moje
    zdziwienie gdy wczoraj dostałem list z Generali z informacją, że nie
    otrzymali ode mnie żadnej wpłaty. Pierwsza myśl "mają bałagan", ale
    sprawdzam sobie w BPH co się dzieje w historii zdarzeń a tam jak byk
    "Przelew odrzucony. Błędna data ważności"

    No to się zagotowałem i przez system poczty wewnętrznej wysmażyłem co
    następuje




    "Przez przypadek na podstawie pisma z Towarzystwa Ubezpieczeniowego
    Generali dowiedziałem się, że przelew odroczony z datą 10.07.2005 nie
    został wykonany. Jako powód system podał: "Przelew odrzucony. Błędna data
    ważności".

    Mam w związku z tym kilka pytań:

    1. Czy system nie potrafi przenieść płatności na kolejny ROBOCZY dzień
    tylko sobie po prostu anuluje nie informując mnie o tym fakcie?

    2. Skoro data ważności przelewu jest nieprawidłowa to dlaczego nie zostałem
    o tym poinformowany w czasie przygotowywania przelewu a dopiero miesiąc po
    terminie i tylko przez przypadek.

    Jestem mocno zaniepokojony ewidentnym błędem po stronie systemu

    Czekam na wyjaśnienia"

    Może to zabawne, ale zarówno w Mbanku jak i Multibanku system automatycznie
    przenosi płatność albo na dzień wcześniej (jeśli data wypada w sobotę) albo
    na poniedziałek (jeśli data wypada w niedzielę)

    W przypadku BPH normalnie ręce opadają

    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1