  • 1. Data: 2006-01-18 10:02:43
    Temat: BPH - karta bursztynowa
    Od: "FHU" <l...@o...pl>

    Dostałem wczoraj z BPH list z plastikową kartą (imitacją bursztynowej) z
    informacją, że bez dodatkowych dokumentów mogę dostać tą kartę. Teraz moje
    pytanie: czy to jakaś podpucha, są jakieś ukryte koszty? Warto skorzystać
    czy wpadnę w pułapkę kredytową (rozważnie zarządzam portfelem).
    Dzięki za pomoc.
    ŁK

  • 2. Data: 2006-01-18 13:07:16
    Temat: Re: BPH - karta bursztynowa
    Od: "inz.mamon" <h...@s...poczta.one.pl>

    Użytkownik "FHU" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie: czy to jakaś podpucha, są jakieś ukryte koszty? Warto skorzystać
    > czy wpadnę w pułapkę kredytową (rozważnie zarządzam portfelem).

    Nic Ci nie grozi, przecież bank nie robi tego dla pieniędzy, tylko dba o
    klienta! ;)

    Szybko przetnij i zapomnij. Jeżeli dotychczas nie miałeś potrzeby
    uzytkowania karty kredytowej, to uwierz mi, że jej nie potrzebujesz.
    Koszta, koszta, koszta... W obecnej chwili, to chyba jedne z najlepszych
    inwestycji banków, a odsetki pachną szytową lichwą.

    pozdrawiam
    inz.mamon (który szczęśliwie przeciął niedawno dwa plastiki... ostatni w
    dorodze)

  • 3. Data: 2006-01-18 17:13:54
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    inz.mamon napisał(a):

> [...]
    > Koszta, koszta, koszta... W obecnej chwili, to chyba jedne z najlepszych
    > inwestycji banków, a odsetki pachną szytową lichwą.

    Czytaj post a potem odpowiadaj!!!!

    FHU napisał(a): Dostałem wczoraj z BPH list z plastikową kartą (IMITACJĄ
    BURSZTYNOWEJ).

    Więc po co ma ja przecinać. ROTFL

    A co do kosztów to nie ma żadnych jeżeli spłacasz kartę w GP.

    Przemek

  • 4. Data: 2006-01-18 17:25:15
    Od: "grejt briton" <g...@g...pl>

    FHU <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > pytanie: czy to jakaś podpucha, są jakieś ukryte koszty? Warto skorzystać
    > czy wpadnę w pułapkę kredytową (rozważnie zarządzam portfelem).

    Uwazaj na mastercard electronic tak w ogole; za granica (UK) nie uznawana w
    80% punktow.
    Jesli sie juz zdecydujesz na KK, to tylko wypukla.

    Jarek.

  • 5. Data: 2006-01-18 18:15:06
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A co do kosztów to nie ma żadnych jeżeli spłacasz kartę w GP.

    No wszystko zalezy jak będzie korzystał z karty, bo:
    - nie wykona 2 transakcji w miesiącu - 4,5zł
    - nie załapie się na obnizenie opłaty rocznej - 25zł

    Darek

  • 6. Data: 2006-01-18 19:23:50
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "inz.mamon" <h...@s...poczta.one.pl> wrote in message
> [...]
    Teraz moje

    | Nic Ci nie grozi, przecież bank nie robi tego dla pieniędzy,
    Dokładnie, nigdy nie bierz rzeczy, które ktoś robi dla pieniędzy;-)

    | Szybko przetnij i zapomnij.
    Za mało! Potnij tą atrapę na małe kawałeczki, takie żeby nie dało
    się ich ponownie poskładać. Potem spal, a na końcu wrzuć do kwasu
    solnego. Potem ten kwas podziel na 4 cześci i każdą wywieź w inną
    część Polski. Wylej w odludnym miejscu;-)

    | Jeżeli dotychczas nie miałeś potrzeby
    | uzytkowania karty kredytowej, to uwierz mi, że jej nie
    potrzebujesz.
    Jeśli dotychczas nie miałeś samochodu, domu, komputera, jachtu,
    zegarka, to uwierz mi, że ich nie potrzebujesz. Powiem więcej.
    Jeśli istnieje ktokolwiek, kto czegoś nie miał lub nie ma, to
    uwierz mi, że ty też tego nie potrzebujesz;-)

    | Koszta, koszta, koszta... W obecnej chwili, to chyba jedne z
    najlepszych
    | inwestycji banków, a odsetki pachną szytową lichwą.
    Pieczywa też nie kupuj, w obecnej chwili, to chyba jedne z
    najlepszych inwestycji piekarzy, a ceny pachną sztywnym
    złodziejstwem

    Jeśli masz normalną debetówkę BPH to kosztuje Cię ona od (chyba
    około) 24 do 29 złotych rocznie, ta kosztuje od 0 do 25. Debetówką
    musisz wykonać chyba 4 operacje, żeby nie płacić za ubezpieczenie,
    tą wystarczą 2, żeby zwolnić Cię z kosztów ubezpieczenia kredytówki
    i debetówki. Do tego masz zniżki w sklepach, za zakupy płacisz od
    21 do 55 (nawet czasem 57) dni później. Jeśli spłacasz jak normalny
    człowiek - na czas całe zadłużenie, nie płacisz żadnych odsetek.

    Możesz nie brać, wtedy jeśli zdarzy się, że będziesz przejściowo
    potrzebował pieniędzy, to będziesz biegał po bankach z
    zaświadczeniem o zarobkach w zębach i zapłacisz prowizję i odsetki
    stanowczo wyższe niż za darmo na rok i 0%.

    --
    Pozdrawiam!
    __________

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 7. Data: 2006-01-19 09:55:57
    Od: "inz.mamon" <h...@s...poczta.one.pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
    > Czytaj post a potem odpowiadaj!!!!

    Bieżesz jakieś leki?
    Jeżeli chcesz mi powiedzieć, że karta nawet przy terminowej spłacie jest
    "darmowa" to chyba zapomniałeś ich wiąć...

    Opanuj się, wytrzyj pianę z ust, usiądź w kąciku i nie przeszkadzaj siejąc
    bzdury.

  • 8. Data: 2006-01-19 10:02:53
    Od: "inz.mamon" <h...@s...poczta.one.pl>

    Użytkownik "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 21 do 55 (nawet czasem 57) dni później. Jeśli spłacasz jak normalny
    > człowiek - na czas całe zadłużenie, nie płacisz żadnych odsetek.

    I widzisz, proste... spełnisz jedyne 562 miliardów warunków i już jesteś
    kimś... a karta oczywiście "bezpłatnie". Fajnie.

    Ależ te banki są głupie... rozdają forsę na lewo i prawo i nic lub prawie
    nic biedulki z tego nie maja...

    Autorowi postu gratuluję poczucia humoru i zdolności oceny. Koniecznośc lub
    nie, posiadania karty to nie konieczność codziennych wydatków wymienionych
    jako: chleb, etc...

    Zastanawiam się dlaczego sektor kart kredytowych jest tak dynamicznie
    rozijającym się... Wszyscy daja za darmo... "Zajdź do hipermarketu, Twoja
    karta już tu czeka".. i te "za darmo", "bezpłatnie"... jakieś wodogłowie...

  • 9. Data: 2006-01-19 11:15:03
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

> [...]
    >"darmowa" to chyba zapomniałeś ich wiąć...
    >
    >Opanuj się, wytrzyj pianę z ust, usiądź w kąciku i nie przeszkadzaj siejąc

    Rozumiem, ze Twoje zalecenie pociecia kawalka plastiku, ktory tylko udawal ze
    jest karta platnicza (co autor pierwszego posta starannie podkreslil) bzdura
    nie jest?
    Gratuluje wysokiej samooceny i/lub lekarza
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2006-01-19 13:43:40
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Darek napisał(a):

    > No wszystko zalezy jak będzie korzystał z karty, bo:
    > - nie wykona 2 transakcji w miesiącu - 4,5zł
    > - nie załapie się na obnizenie opłaty rocznej - 25zł

    Oczywiście jeżeli mamy na myśli tą kartę kredytową ale ja pisałem
    ogólnie, bo mój przedpiśca też pisał ogólne NIE dotyczące kart kredytowych.

    Przemek