  • Data: 2007-05-04 19:12:45
    Temat: BPH - karta kredytowa droga !! - traktowanie klienta
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Własnie byłem w BPH, którego klientem jestem od dawna chyba od 1995 roku,
    przezyłem wszelkie zmiany nazw łaczenia i dzielenia od czasów kiedy było to
    PBK.
    Wynagrodzenie wpływa mi co miesiąc, z jednym wujątkiem kiedy z przyczyn
    technicznych dostałem je gotówką. Doradca klienta już był gotów przyznać mi
    KK ale ta dziura zadecydowała, że stwierdził, że dopiero po przedstawieniu
    zaświadczenia o zarobkach mogę ubiegać się o KK.
    Trochę to dziwne ?
    W 2005 roku miałem KK Silver w BPH co oczywiście "wyszło" z komputera,
    zresztą wcale nie miałem zamiaru tego faktu ukrywać. Po 11 miesiącach
    uzytkowania zastrzegłem kartę i nie wznawiałem.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net