  • Data: 2007-05-04 20:30:27
    Temat: Re: BPH - karta kredytowa droga !! - traktowanie klienta
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O BPH mogę powiedzieć żle tyle, że w listopadzie otrzymałem list z
    informacją o rezygnacji banku z prowadzenia kart Interia. Byłem zły
    strasznie, bo uważam, że bank powinien poprzestać na wydawaniu nowych
    kart i nie wznawianiu, a aktywne karty obsługiwać do końca ważności
    (12 miesięcy). W moim przypadku to skromne 5 miesięcy do końca
    ważności karty. Oczywiście mogłem wybrać sobie inną kartę w zamian,
    ale zrezygnowałem z takiej łaski.