  • 1. Data: 2005-12-15 09:27:24
    Temat: BPH - nowe opłaty?
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Czy Bank BPH wprowadził lub wprowadzi nowe opłaty za konta? Coś taki temat w
    tych wątkach omawiajacie. Musiałem coś przegapić.
    Na oficjalnej stronie BPH nie ma żadnego komunikatu (może dobrze schowany?).
    Widzę tylko, że Sezam kosztuje teraz 6,95 PLN (pamiętam, że rok czy dwa lata
    temu było 5,95). Czy to ta zmiana?

  • 2. Data: 2005-12-15 18:12:35
    Temat: Re: BPH - nowe opłaty?
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy Bank BPH wprowadził lub wprowadzi nowe opłaty za konta? Coś taki temat

    Tak, było na forum a bank powiadomił w wyciagach i na stronie www o zmianie
    TOiP. Nic poza to.

    > tych wątkach omawiajacie. Musiałem coś przegapić.
    > Na oficjalnej stronie BPH nie ma żadnego komunikatu (może dobrze
    > schowany?).

    Był, widziałem.

    > Widzę tylko, że Sezam kosztuje teraz 6,95 PLN (pamiętam, że rok czy dwa
    > lata
    > temu było 5,95). Czy to ta zmiana?

    Było 5,45 chyba , zmian jest więcej.

    Darek