  • 1. Data: 2004-09-23 18:23:07
    Temat: BPH - promocja i pytanie
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Jako, że wreszcie pojawiła się sensowna oferta na KK (korzystam to nie
    płace za karte), to się zastanawiam nad skorzystaniem z niej. Ale mam
    pytania, bo z tej ich strony to czasem ciężko się zorientować :/
    1) czy do wzięcia u nich karty trzeba mieć konto? (bo jak tak to
    dziękuje ;)
    2) czy do ich kart jest podgląd online i może jakieś demo systemu
    3) czy promocja obowiązuje na _każdą_ kartę wydawaną przez nich czy
    tylko tą okazjonalną UE
    4) jak jest z opłatami za kartę dodatkową, w sensie czy żeby nie
    płacić za kartę główną i dodatkową to trzeba w okresie 12 miesięcy
    przed wznowieniem wytrzaskać 2 x kwote zwolnienia od opłaty?
    5) czy za darmo będzie też umieszczenie zdjęcia na karcie

    Nie piszcie, że się długo czeka, bo to już wiem ;)

    P.S. A może Multi podobną promocje zrobi? Ten bank spełnia PRAWIE moje
    oczekiwania i byłbym zadowolony mając u nich też KK

    --
    Tomasz Matuszewski
    thom(at)artcom.pl // "Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemie"

  • 2. Data: 2004-09-23 18:45:17
    Temat: Re: BPH - promocja i pytanie
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz Matuszewski napisał(a):

> [...]
    > pytania, bo z tej ich strony to czasem ciężko się zorientować :/
    > 1) czy do wzięcia u nich karty trzeba mieć konto? (bo jak tak to

    Nie trzeba

    > 2) czy do ich kart jest podgląd online i może jakieś demo systemu

    Tak. Zobacz na stronie głównej

    > 3) czy promocja obowiązuje na _każdą_ kartę wydawaną przez nich czy
    > tylko tą okazjonalną UE

    Na każdą AFAIK

    > 5) czy za darmo będzie też umieszczenie zdjęcia na karcie

    Nie. Ta usługa jest płatna

    > P.S. A może Multi podobną promocje zrobi?

    Zapomnij. Mają drogo jak cholera, ale to chyba celowy wybór by nie brać
    byle kogo ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-23 18:56:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    http://www.bph.pl/static/demo/index.html

    > 3) czy promocja obowiązuje na _każdą_ kartę wydawaną przez nich czy
    > tylko tą okazjonalną UE

    Na każdą.

    > 4) jak jest z opłatami za kartę dodatkową, w sensie czy żeby nie
    > płacić za kartę główną i dodatkową to trzeba w okresie 12 miesięcy
    > przed wznowieniem wytrzaskać 2 x kwote zwolnienia od opłaty?

    AFAIR tak.

    Pozdrawiam.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-09-23 19:19:12
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    > Nie. Ta usługa jest płatna

    a jaka jest tego "jakość", czy tak jak w niektórych po miesiącu
    zdjęcie "złazi"?

    > Zapomnij. Mają drogo jak cholera, ale to chyba celowy wybór by nie brać
    > byle kogo ;)

    no, chyba, że tak ;) takie wytłumaczenie na pewno oddaje całą sytuacje
    ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Jesli kobiecie opowiada sie cokolwiek pod pieczecia absolutnej

  • 5. Data: 2004-09-23 19:22:15
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 19:19:12 +0000 (UTC), Tomasz Matuszewski
    <t...@n...artcom.pl> napisał:

    > a jaka jest tego "jakość", czy tak jak w niektórych po miesiącu
    > zdjęcie "złazi"?

    U mnie było bardzo jasne, IMHO w głupim miejscu - w rogu pod paskiem do
    podpisu, zlewało się to jakos wszytsko z tłem. Nie zauważyłem aby
    "złaziło".

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-09-23 19:33:55
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz Matuszewski napisał(a):

    > a jaka jest tego "jakość", czy tak jak w niektórych po miesiącu
    > zdjęcie "złazi"?

    Jakość zdjęcia jest fatalna. Widziałem dwie takie karty (jedną ma mój
    kumple z pracy) i obydwie miały takie zdjęcia, że cieszę się, że wybrałem
    wersję bez zdjęcia ;)

    Przynajmniej nie mam kompleksów bo na pewno by mi nikt nie uwierzył, że
    osoba na zdjęciu to ja ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-09-23 19:37:02
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz Matuszewski napisał(a):

    > a jaka jest tego "jakość", czy tak jak w niektórych po miesiącu
    > zdjęcie "złazi"?

    Jakość zdjęcia jest fatalna. Widziałem dwie takie karty (jedną ma mój
    kolega z pracy) i obydwie miały takie zdjęcia, że cieszę się, że wybrałem

  • 8. Data: 2004-09-24 07:43:40
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | Jako, że wreszcie pojawiła się sensowna oferta na KK (korzystam to nie
    | płace za karte), to się zastanawiam nad skorzystaniem z niej. Ale mam
    | pytania, bo z tej ich strony to czasem ciężko się zorientować :/

    To prawda dużo informacji jest tam pominiętych

    | 2) czy do ich kart jest podgląd online i może jakieś demo systemu

    W tej chwili bezpłatne ale będzie opłata 3zł/mies za taką przyjemność

    | 4) jak jest z opłatami za kartę dodatkową, w sensie czy żeby nie
    | płacić za kartę główną i dodatkową to trzeba w okresie 12 miesięcy
    | przed wznowieniem wytrzaskać 2 x kwote zwolnienia od opłaty?

    Musisz nabijać każdą kartę z osobna.

    Dodatkowo (nie znajdziesz tego wprost) musisz każdą kartą zrobić miesięcznie
    min. 4 transakcje, bo jak nie do doliczą ci 2,5 za obsługę każdej karty.
    Niestety dowiedziałem się o tym wymogu już przy podpisywaniu umowy i to
    narazie największy minus, bo to jednak jakaś presja jest.

    | Nie piszcie, że się długo czeka, bo to już wiem ;)

    Ja wypełniłem wniosek 13.09 a wczoraj zrobiłem pierwszą transakcję nową
    kartą.

    Tom

  • 9. Data: 2004-09-24 13:42:47
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    ToGa <t...@p...fm> wrote:

> [...]
    > narazie największy minus, bo to jednak jakaś presja jest.

    > Ja wypełniłem wniosek 13.09 a wczoraj zrobiłem pierwszą transakcję nową

    To powiedz mi jeszcze jak jest z tym, że "można przelewać kase z karty
    na jakieś konto - do np bezpośredniego płacenia rachunków". Bo jak
    poszperałem w tabeli opłat i prowizji to pisze, że obciążone jest to
    prowizją 0,5% kwoty przelewanej, natomiast w jakichś tam szczegółach
    pisze, że to promocja obowiązująca do końca września. Jak będzie po
    wrześniu?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie przynosi hanby niedotrzymywanie obietnic wymuszonych sila."

  • 10. Data: 2004-09-24 13:50:17
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    | prowizją 0,5% kwoty przelewanej, natomiast w jakichś tam szczegółach
    | pisze, że to promocja obowiązująca do końca września. Jak będzie po

    Promocja promocją, a później to pewnie dowalą opłaty gdzie tylko się da,
    akurat tymi przelewami nie jestem zaineteresowany bo nielubię płacić
    prowizji od przelewów, więc szczegółow też nie znam.

    Tom