    From: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - promocja i pytanie
    Date: Fri, 24 Sep 2004 13:42:47 +0000 (UTC)
    Sender: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    ToGa <t...@p...fm> wrote:

    > To prawda dużo informacji jest tam pominiętych

    > W tej chwili bezpłatne ale będzie opłata 3zł/mies za taką przyjemność

    > Musisz nabijać każdą kartę z osobna.
    >
    > Dodatkowo (nie znajdziesz tego wprost) musisz każdą kartą zrobić miesięcznie
    > min. 4 transakcje, bo jak nie do doliczą ci 2,5 za obsługę każdej karty.
    > Niestety dowiedziałem się o tym wymogu już przy podpisywaniu umowy i to
    > narazie największy minus, bo to jednak jakaś presja jest.

    > Ja wypełniłem wniosek 13.09 a wczoraj zrobiłem pierwszą transakcję nową
    > kartą.

    To powiedz mi jeszcze jak jest z tym, że "można przelewać kase z karty
    na jakieś konto - do np bezpośredniego płacenia rachunków". Bo jak
    poszperałem w tabeli opłat i prowizji to pisze, że obciążone jest to
    prowizją 0,5% kwoty przelewanej, natomiast w jakichś tam szczegółach
    pisze, że to promocja obowiązująca do końca września. Jak będzie po
    wrześniu?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie przynosi hanby niedotrzymywanie obietnic wymuszonych sila."