  • 11. Data: 2012-07-03 18:32:59
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jsucsh$2at$...@n...news.atman.pl

    > Mnie na Sacharze tez az tak bardzo nie przeszkadzalo > 40 st C
    > ale 35 przy 80% wilgotnosci to calkiem inna bajka :]

    Dlatego ja leję wodę... Dobrze, że przypomniałem sobie...
    Zaraz by znów polała się na podłogę?... Pięciolitrowa
    butla dođ szybko zapełnia się...

    -=-

    Włożyłem wyprasowane spodnie (na pewno kiedyś prasowałem -- od dawna
    już nie prasuję) i kupiłem nowe buty (w godzinę po wyjściu z BPH)
    a także włożyłem wyprasowana koszulę (czyli odzież ochronną miałem)
    i poszedłem do BPHahaha...

    Buty kupiłem za 199 złotych przypadkiem i niechcąco.
    Wyszedłem z Auchan, bo nie miałem czegoś (nie pamiętam,
    czego) i poszedłem do samochodu, pojechałem do Selgrosa
    (chyba nie warto tam niczego kupować) i wróciłem (w czasie
    jazdy chłodziłem czekoladę) do Auchan, gdzie przypadkiem
    zobaczyłem buty w jakimś butiku... No i stało się. :)

    -=-

    Już wiem, że zakładanie konta w ostatnim dniu mija się z celem,
    jakim jest uniknięcie opłaty. Wiem też i o tym ,ż promocji nie
    należy ze sobą łączyć. :) Wiem o wielu innych pułapkopodstępach. :)

    Nic w tym złego -- jestem już pełnoprawnym prorokiem. Teraz nich
    inni (młodsi duchem ode mnie) idą przede mną -- na śmierć. :)

    Ulokowałem na 6.6% merytorycznie 3 tałzeny.
    Miałeś rację co do limitu -- 1 tałzen, nie 3, jak Cię poprawiono.

    Do Synka mojej matki (ale nie do mnie) wpłynął okręt wypełniony
    po brzegi pięćdziesięcioma wiśniami. Znaczy -- Synek czci moja
    matkę i mnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-07-03 23:16:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jsv6rv$ike$...@i...gazeta.pl

    Ach, ten pośpiech...

    > Buty kupiłem za 199 złotych przypadkiem i niechcąco.

    Za 119, nie za 199. A imo to jest najważniejsze tutaj.
    Buty świetne, wygodne -- nie chce się mi ich zdejmować
    z nóg... Oczywiście Reeboka. :)

    > Wyszedłem z Auchan, bo nie miałem czegoś (nie pamiętam,
    > czego) i poszedłem do samochodu, pojechałem do Selgrosa

    Kupiłem tam coś, co nazywa się ,,monitor ciśnienia''.
    Miało być tak:

    -- zielony, gdy jest powyżej 2.2 bara
    -- żółty, gdy ciśnienie nieco spada
    -- czerwony, gdy jest poważna obniżka ciśnienia

    Otóż -- jeden z nich był zielony już przy 1.5 bara
    (może i wcześniej, ale nie chciałem tak mocno spuszczać
    powietrza) a drugi przy 5 barach jeszcze częściowo był
    żółty, a nawet czerwony...

    Reklamacja trwała baaaardzo długo -- pani musiała załatwić
    w tym czasie inną, ,,ważną'' sprawę... Wtedy, w czasie tego
    załatwiania tej reklamacji -- ona była PANIĄ SYTUACJI. :)
    Teraz, a nawet nieco wcześniej -- ja jestem panem sytuacji,
    bo raczej nie będę już tam nic kupował. :) Wcześniej stałem
    się owym panem sytuacji, albowiem zamierzałem tam to i owo
    kupić tego dnia, ale rozmyśliłem się w czasie rozwiązywania
    mojego problemu...

    Zaraz odezwą się neoniusze i inni szczekacze zawodowi -- ale
    mnie to nie rusza. :) Polska Jana Pawła II to kraina kłamstwa,
    szczekania, gryzienia itp. -- prawda rzadkim jest tutaj gościem.

    DVB-Trwam, mówiąca prawdę_Rydzyka, też mnie dziś napotkała. :)
    W galerii, na korytarzu, zobaczyłem mikroantenę o rzekomym zysku
    34 dB... Gdy spytałem sprzedawcę, jakim cudem taka antena ma tak
    duży zysk, odparł opryskliwie, że ma wzmacniacz. Gdy zauważyłem,
    że wzmocnienie to nie zysk, odparł, że zyskiem jest także
    wzmocnienie, gdyż zyskiem sumarycznym jest zysk i wzmocnienie.

    DVB-Trwaciel kupi, zapłaci, zamontuje, zaklnie, wyrzuci... :)

> [...]

    > Ulokowałem na 6.6% merytorycznie 3 tałzeny.
    > Miałeś rację co do limitu -- 1 tałzen, nie 3, jak Cię poprawiono.

    Meritum na razie nie podpada mi, choć wcale nie ma najwyższych %%.

    > Do Synka mojej matki (ale nie do mnie) wpłynął okręt wypełniony
    > po brzegi pięćdziesięcioma wiśniami. Znaczy -- Synek czci moja
    > matkę i mnie.

    Do mego Synka wpłynął niemal natychmiast po aktywacji, czy
    inicjacji nieskesulanej -- już zapomniałem, co to było...

    -=-

    Powoli mi podoba się to, że sprzedano polskie banki?
    Wiem -- baaardzo powoli, ale czy ktoś widział starego
    kota ganiającego myszy w zamkniętej klatce? Nie uciekną!
    Założę konto matce, zrobię matkę na szaro... I gdzieś
    w zakamarkach swej duszy walczyć będę z myślą (a raczej
    będę walczył przeciwko tej myśli) mówiącą mi, że banki
    celowo dają nam wiśnie i orzechy w te smutne dni.

    Ojciec chyba w BPH nie założy konta? Siostra tym bardziej.
    Wg siostry to zapewne jest amoralne a ojciec będzie obawiał
    się zemsty urzędników Truskolaskiego? Jakoś tak. Toż wg
    scenariusza Ozorowskiej świni, firma ma zarabiać i płacić
    na Kościół, kupując koszerne produkty.

    Nie wolno firmie zapłacić mi za klimatyzator czy za wentylatory -- bo
    nie są koszerne. Gdybym zapłacił swemu pociotkowi 50 tysięcy złotych
    za profesjonalną ;) klimatyzację (mogłaby w ogóle nie pracować? -- mogłoby
    jej nawet nie być, obym mu zapłacił za to, co koszerne) firma mogłaby
    liczyć u urzędników na poparcie finansowe sfinansowane Waszymi podatkami,
    to znaczy -- mogłaby dostać (z woli Bożej oczywiście) jakąś pracę,
    jakieś intratne zlecenie, za które by otrzymała zwrot poniesionych wydatków...

    Leroy Merlin najwyraźniej nie płaci na Kościół -- nie jest koszerny. ;)
    Firma zaś -- ma płacić na to, co wskaże Kościół. :) (czyli na koszerne)

    Aż pewnego dnia rozpocznie się nowa wojna, nowe rżnięcie, nowe
    ustalanie nowych granic i nowego porządku, w którym człowiek
    (na przykład ja) będzie miał prawo do życia, a nie tylko do
    płacenia (poprzez firmę mego pociotka na przykład) na Kościół...

    Na razie nie mam prawa do zakupu (i do używania) klimatyzatora
    i wentylatorów. Muszę zdychać w smrodzie i wilgoci -- z woli Kościoła. :)
    Zakupiłem wprawdzie klimatyzator -- ale ,,nieleganie''. :)

    -=-

    Wracając do butów -- gdybym nie wziął faktury na etui do smartfonu,
    przegapiłbym te buty. Tak oto uniknąłem nadpłacenia, albowiem chciałem
    (zamierzałem) już kupić buty w innym sklepie, w którym sprzedano by mi
    koszerne... za 149 złotych... Lub nawet drożej...

    Smartfon niesie nadzieję -- śmierci ideologii Gates. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-07-08 21:21:33
    Od: h...@g...com

    A którą kartę wybraliście?
    Po lekturze TOiP najsensowniejsza wydaje się być MasterCard Debit Gold. Chyba że coś
    mi umnkęło. Jakieś warunki trzeba spełnić żeby dostać tą kartę?

  • 14. Data: 2012-07-15 15:20:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    > Trzeci - tzn. trzeci ostatni raz ;P

    To jeszcze aż dwa miesiące, do momentu rozpoczęcia składania wypowiedzeń
    umowy rachunku.

    Ciekawe ilu grupowiczów otrzyma premię bez składania żadnej reklamacji.

  • 15. Data: 2012-07-15 15:50:33
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-07-15 15:20, MarekZ pisze:
    > Ciekawe ilu grupowiczów otrzyma premię bez składania żadnej reklamacji.

    Ja już złożyłem - oddali. Ale jakość obsługi BPH jest koszmarna.
    Zastanawiam się po co im tego typu akcje promocyjne, skoro znaczna część
    klientów po otrzymaniu premii zrezygnuje i nie poleci banku nikomu ze
    znajomych.

    Szymon

  • 16. Data: 2012-07-15 21:05:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Zastanawiam się po co im tego typu akcje promocyjne, skoro znaczna część
    > klientów po otrzymaniu premii zrezygnuje i nie poleci banku nikomu ze

    To jest chyba próba wyłowienia z rynku głupków, albo klientów wybitnie mało
    dynamicznych (nie będzie im się chciało zanieść wypowiedzenia, nie będą
    odporni na manewry Banku BPH stosowane przy składaniu wypowiedzenia itp.).

    No nic, we wrześniu jak co roku będę u nich karty kredytowe zamykał i wiem,
    że po raz kolejny spróbują pobrać za nie opłaty i pewnie znowu skończy się u
    Pani Arbiter. Nawet nie będę musiał dwa razy chodzić, bo rachunek wypowiem
    przy tej właśnie okazji. Zresztą z premią przewiduję, że też mogą być różne
    cyrki, to i może do Arbitra razem będę wysyłał dwa wnioski. :)

    A tak w ogóle to ja nie rozumiem jakim cudem ten bank ciągle istnieje i
    generuje dodatni wynik.

  • 17. Data: 2012-07-15 22:33:38
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-07-15 21:05, MarekZ pisze:
> [...]
    > mało dynamicznych (nie będzie im się chciało zanieść wypowiedzenia, nie
    > będą odporni na manewry Banku BPH stosowane przy składaniu wypowiedzenia

    Miałoby to sens, gdyby nie fakt, iż konto promocyjne należy do jednych z
    najdroższych na rynku. 120zł/rok piechotą nie chodzi i myślę, że ludzie
    jednak będą zamykali. Aczkolwiek wielu się doczyta, iż zamknięcie
    kosztuje 50zł ;-)

  • 18. Data: 2012-07-17 01:13:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jtv9ec$34o$...@n...task.gda.pl

> [...]
    najdroższych na rynku. 120zł/rok piechotą nie chodzi i
    > myślę, że ludzie jednak będą zamykali. Aczkolwiek wielu się doczyta, iż zamknięcie

    Ja dopiero zaczynam swą przygodę z BPH.
    Wkrótce pierwsze wlania...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-07-18 02:30:23
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Szymon" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jednak będą zamykali. Aczkolwiek wielu się doczyta, iż zamknięcie kosztuje

    Moglbys rozwinac ta mysl z "doczytaniem", bo cos nie trybie :)

  • 20. Data: 2012-07-18 08:59:47
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-07-18 02:30, Waldek pisze:

    > Moglbys rozwinac ta mysl z "doczytaniem", bo cos nie trybie :)

    Jeśli zamkniesz konto przed upływem 12 miesięcy to musisz zapłacić 50zł.
    Zatem jeśli dadzą 300zł po 4 miesiącach i zamykasz to realnie uzyskasz
    210zł (9,99 prowadzenie + 50 zamknięcie). Z drugiej strony zostawiać na
    kolejne 8 m-cy by uniknąć tej opłaty to ok. 80zł za prowadzenie.
    Nieźle zdziwią się ci, którzy celują w 100zł promocji ;-) W moim
    przypadku w oddziale nie informowali o tych 50zł przy zamknięciu i jak
    znam życie to sporo osób nie ma tej świadomości.

    Szymon