eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPHPBK] marketingowe brednie[BPHPBK] marketingowe brednie
  • Data: 2004-01-22 13:58:32
    Temat: [BPHPBK] marketingowe brednie
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cytat ze strony BPHPBK:

    "Nowy System Internetowy Sez@m został _poprawnie uruchomiony_ po dokonaniu
    migracji użytkowników poprzedniego systemu bankowości internetowej i jest
    dostępny dla wszystkich klientów.

    W związku z optymalizacją procesów w fazie rozruchu systemu zakres "Historii
    rachunku" w przypadku niektórych rachunków może być ograniczony do 7 dni.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

    Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie zlecenia złożone przez Państwa będą
    poprawnie zrealizowane."

    A tak się składa, że:

    1. Okres rozliczeniowy karty, który kończył się 20 po 3 dniach jeszcze nie jest
    zamknięty. System podaje 4 różne kwoty zadłużenia i uparcie twierdzi, że
    bieżącym okresem rozliczeniowym jest ten poprzedni.

    2. Zrypaliście Państwo przeniesienie danych z przelewów zdefiniowanych (teraz
    wszystkie dane adresata zbite są w jedno pole) i nie da się tego po ludzku
    zmienić, tylko trzeba usunąć przelew i zdefiniować na nowo.

    3. Tak się składa, że jedynego mojego zlecenia stałego nie mogę zmienić ani
    _usunąć_. Ciekawy jestem, czy to taki ficzer nowego znakomitego systemu, czy
    komuś palec się omsknął.

    Mam prośbę, żeby pozostali użytkownicy Sez@ma wpisali tu swoje uwagi.
    Może ktoś z BPHPBK to czyta. Nie wierzę, że przyzna się do błędu, ale może
    przynajmniej w dającej się przewidzieć przyszłości coś się zmieni.

    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1