eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BPHPBK] marketingowe brednieRe: [BPHPBK] marketingowe brednie
  • Data: 2004-01-23 07:31:59
    Temat: Re: [BPHPBK] marketingowe brednie
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 1. Okres rozliczeniowy karty, który kończył się 20 po 3 dniach jeszcze nie
    jest
    > zamknięty. System podaje 4 różne kwoty zadłużenia i uparcie twierdzi, że
    > bieżącym okresem rozliczeniowym jest ten poprzedni.

    Na infolinii twierdzą, że znają problem z KK. Jak to się ma do oficjalnych
    zapewnień o sukcesie migracji? Pewnie akcjonariusze nie dzwonią na infolinię,
    tylko czytają oficjalne komunikaty.

    > 2. Zrypaliście Państwo przeniesienie danych z przelewów zdefiniowanych (teraz
    > wszystkie dane adresata zbite są w jedno pole) i nie da się tego po ludzku
    > zmienić, tylko trzeba usunąć przelew i zdefiniować na nowo.

    Zrypaliśmy, ale kiedyś w przyszłości jest planowana możliwość zmiany tych
    danych.

    > 3. Tak się składa, że jedynego mojego zlecenia stałego nie mogę zmienić ani
    > _usunąć_. Ciekawy jestem, czy to taki ficzer nowego znakomitego systemu, czy
    > komuś palec się omsknął.

    Hi, hi...Okazuje się, że taki ficzer: zdefiniujesz zlecenie przez telefon lub w
    oddziale - nie możesz go zmienić/usunąć przez internet.
    Ciekaw jestem jakie jeszcze ficzery są poukrywane w nowym znakomitym systemie.


    Jacek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1