  • 11. Data: 2002-01-24 09:56:22
    Temat: Re: BSK- karta maestro przedpłacona
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    news:582b.00000d2b.3c4fd5bc@newsgate.onet.pl...

    > Ktoś na grupie bardzo rozpaczał, że nie może szybko podjąć dużej kwoty
    > mbanku - teraz już może. Przelewasz do ING BSK i idziesz do oddziału z
    kartą.
    > Tam bezprowizyjnie wypłacają Ci dowolną kwotę (do wysokości salda).

    Hm, a zwiales pod uwage ze karte mozna maksymalnie zaladowac na kilkaset zl?
    I to, ze za kazdorazowe doladowanie trzeba zaplacic? AFAIK w doniesieniach z
    przed kilku m-cy byla informacja, ze doladowanie powyzej jakiejs okreslonej
    kwoty bedzie bezplatne, ale czy tak jest na www informacji nie ma.

    Maciej

  • 12. Data: 2002-01-24 10:11:43
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > przed kilku m-cy byla informacja, ze doladowanie powyzej jakiejs okreslonej
    > kwoty bedzie bezplatne, ale czy tak jest na www informacji nie ma.

    Pierwsze ładowanie odbywa się bezprowizyjnie w kasie na kwotę od 30pln do
    1000pln.

    Doładowanie karty w kasie - masz rację (5 pln). Jeżeli przelewasz - kwota
    nieograniczona i bez prowizji.

    Jutro idę do oddziału, odbiorę kartę i zrobię mały test. Przeleję na nią 1,5k
    i całość pobiorę w kasie.

    Piotrek

  • 13. Data: 2002-01-24 19:48:54
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    nadaje sie

  • 14. Data: 2002-01-25 09:54:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 23 Jan 2002 10:01:13 +0100, "Maluch"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Byłem wczoraj w oddziale BSK w Poznaniu i są już ulotki na temat karty maestro
    >przedpłaconej.

    Sprzedaja ja tylko w wybranych oddzialach w pilotazowych miastach czy
    w kazdym ?
    W ktorym oddziale byles ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-01-25 10:59:43
    Temat: Odp: BSK- karta maestro przedpłacona
    Od: "Maluch" <m...@p...onet.pl>

    > Sprzedaja ja tylko w wybranych oddzialach w pilotazowych miastach czy
    > w kazdym ?
    > W ktorym oddziale byles ?

    Na Piekarach przynajmniej są ulotki. Co do wydawania karty to nie wiem, ale jeżeli w
    ogóle
    w Poznaniu to tylko tam.

    pozdrowienia,
    maluszek

  • 16. Data: 2002-01-28 11:20:20
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Sprzedaja ja tylko w wybranych oddzialach w pilotazowych miastach czy
    > w kazdym ?

    Na razie w kilku. Byłem w Katowicach i w ciągu 20 minut stałem się szczęśliwym
    posiadaczem tej karty. Poniżej zamieszczam listę oddziałów.

    Piotrek

    Źródło: Bankier.pl 07:40 - 2002/01/23

    ING Bank Śląski rozpoczął pilotaż przedpłaconej karty Maestro
    Nowa karta w ofercie ING Banku Śląskiego SA - karta przedpłacona Maestro -
    została wprowadzona pilotażowo w 6 oddziałach regionalnych banku. Pilotaż potrwa
    do 31 marca 2002r. w następujących miastach: Bielsko-Biała, Katowice, Kraków,
    Poznań, Szczecin i Warszawa.

  • 17. Data: 2002-01-28 11:41:56
    Od: <c...@i...pl>

    Ktoś pytał po co ta karta.
    A jak dla mnie, to BSK właśnie kręci na siebie bata.

    Dlaczego?
    mam rora w BSK, ale ten bank coraz mniej mi się podoba.
    Jedną z ważnych zalet rora w BSK był bezpłatny dostęp do ich bankomatów, a
    akurat ich bankomaty są najbliżej i jest ich najwięcej w mojej okolicy.

    Teraz, zamiast płacić 10zł/rok za VE, za 5zł mogę mieć kartę bankomatową
    Maestro prepaid.
    Co prawda 0% oprocentowanie, ale na rorze jest teraz chyba ze 3%, co przy
    kowtach rzędu 100-300 zł daje śmieszne kwoty.

    kolejna zaleta: przy utracie VE do roru, odpowiada się za cały limit
    zadłużenia, a w maestro prepaid tylko za saldo.

    -hyphen-

  • 18. Data: 2002-01-29 08:53:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
    > akurat ich bankomaty są najbliżej i jest ich najwięcej w mojej okolicy.
    >
    > Teraz, zamiast płacić 10zł/rok za VE, za 5zł mogę mieć kartę bankomatową

    Tyle, ze za VE placisz 10zl/rok a Maestro bedzi cie kosztowalo 5zl ZA KAZDE
    DOLADOWANIE...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2002-01-29 08:57:13
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Slawek Kos" <s...@i...net.pl> wrote in message
    > Tyle, ze za VE placisz 10zl/rok a Maestro bedzi cie kosztowalo 5zl ZA
    KAZDE
    > DOLADOWANIE...;-)

    Ale ktoś już pisał, że tylko gotówkowe. Ponoć można przelewać pieniądze bez
    prowizji - jest to prawda?

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-01-29 10:16:21
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ale ktoś już pisał, że tylko gotówkowe. Ponoć można przelewać pieniądze bez
    > prowizji - jest to prawda?

    Tak.

    Piotrek