  • 1. Data: 2002-09-14 13:03:58
    Temat: BTM Leaders S.A. - parę pytań
    Od: "Tomasz Dębiński" <t...@p...onet.pl>

    Z gory przepraszam ze pisze na trzy grupy, byc moze nie do konca zwiazane
    z tematem mojego posta, ale nie wiem na jaka inna grupe moglbym wyslac
    moje pytania.

    Ostatnio zaproponowano mi przystapieinie do BTM Leaders S.A.
    Wszystko mi jasno wyjasniono bylem na szkoleniu.
    Ale caly czas sie waham. Warunkeim przystapienia jest wplacenie
    do godziny 18 w poniedzialek (16. IX. br) pierwszej skladki.

    Co to w ogole za firma ta BTM Leaders S.A. ?
    Chodzi mi o opinie osob z zewnatrz, ktore slyszaly co nie co na jej temat
    lub mialy z nia do czynienia.

    Czy nie jest to jakis przekret, naciaganie ludzi ?
    Dlaczego tak szybko trzeba wplacic pierwsza skladke ?
    ("Szkolenie" mialem w piatek a w poniedzialek do 18 musze juz
    przeslac/dostarczyc im dowod wplaty pierwszej skladki.)

    Na wszelki wypadek podaje link ich strony http://www.btm.pnet.pl/
    na ktorej nie ma nic poza uboga trescia (raczej reklamujaca niz informujaca).

    Bardzo prosze o info na ten temat. Bardzo mi zalezy na fachowej opinii.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Tomasz Dębiński
    t...@p...onet.pl
    http://tdebinski.republika.pl

  • 2. Data: 2002-09-14 13:15:56
    Temat: Re: BTM Leaders S.A. - parę pytań
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > ("Szkolenie" mialem w piatek a w poniedzialek do 18 musze juz
    > przeslac/dostarczyc im dowod wplaty pierwszej skladki.)

    To jest naciaganie ludzi.
    Nie wiem skad mieli baze danych, ale do mnie tez dzwonili :) Za bardzo nie
    wiedzialem o co chodi (jakos 19:30 dzwonila kobitka, ze prezes cgcialby sie
    spotkac :)

    Oczywiscie scenariusz jest ten sam :)

    Zadzwon i powiedz, ze nie jestes zainteresowany.

    Mozesz poszukac tez na www.google.com.pl - wpisujac BTM.

    Jednym slowem jakas sciema - nie wiem kto im sprzedaje bazy danych, ale....
    nie daj sie nabrac!

  • 3. Data: 2002-09-14 13:24:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020522/e
    konomia/ekonomia_a_8.html

    Ja bym się trzymał od tego z daleka.

    pzdr. a.

  • 4. Data: 2002-09-14 19:04:57
    Od: "Ryszard Świtała" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Dębiński" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ("Szkolenie" mialem w piatek a w poniedzialek do 18 musze juz
    > przeslac/dostarczyc im dowod wplaty pierwszej skladki.)

    Tomek !!!
    Uciekaj od tego...spluń trzy razy za siebie....i dziękuj Bogu że napisałeś
    na naszą grupę !
    To jest na 1000% kolejna piramida czyli czysty kant-
    przekręt i oszustwo !!!
    Nie wpłacaj żadnych pieniędzy i ....już nigdy
    nie słuchaj ich (i temu podobnych "szkoleń") pseudoszkoleń bo oni mają tak
    dobrze ułożone teksty
    (przez super fachowych psychologów) że każdemu
    poczciwemu człowiekowi zrobią wodę z mózgu !
    Jedynymi, odpornymi - na tego typu pranie mózgu -
    ludźmi są....głupio tak chwalić...członkowie TEJ GRUPY !!!!!!!!!!

    Pozdr.: axel

  • 5. Data: 2002-09-14 21:30:25
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > Bardzo prosze o info na ten temat. Bardzo mi zalezy na fachowej opinii.

    Musisz być przyzwoitym człowiekiem, skoro Bozia natchnęła Cię, by wpierw
    zapytać. Jeżeli ktokolwiek w jakiejkolwiek sytuacji proponuje Ci szybką
    wpłatę pieniędzy "bo będzie za poźno" to prawidłowa odpowiedź brzmi:
    sp...... taki i owaki. Trzymaj się od tego z daleka.

    Pzdr: Dogbert

  • 6. Data: 2002-09-16 12:25:05
    Od: m...@p...onet.pl

    > Jednym slowem jakas sciema - nie wiem kto im sprzedaje bazy danych, ale....
    > nie daj sie nabrac!

    A proposito, moznaby sie zapytac skad maja dane osobowe, a jak odmowia to i
    procesik...

  • 7. Data: 2002-09-16 12:39:40
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia 16 Sep 2002 14:25:05 +0200, m...@p...onet.pl napisał(a):

    > A proposito, moznaby sie zapytac skad maja dane osobowe, a jak odmowia to i
    > procesik...
    Mi odpowiedzieli :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 8. Data: 2002-09-16 12:46:39
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

    > A proposito, moznaby sie zapytac skad maja dane osobowe, a jak odmowia to
    > procesik...
    Z procesikiem to może na razie poczekać, ale gdyby tak każdy z zaczepianych
    zglosił to odrębnie do GIODO to kolesie z BTM mieliby malutkie problemy.

    OMS Diver

  • 9. Data: 2002-09-16 13:28:27
    Od: m...@p...onet.pl

    > Mi odpowiedzieli :-)

    I co ? Kupili od kogos Twoje dane osobowe ?

  • 10. Data: 2002-09-16 15:42:11
    Temat: Podziekowania
    Od: "Tomek 'Tommy' Dębiński" <t...@p...onet.pl>

    Dziekuje bardzo za konkretne odpowiedzi na temat tego "przedsiewziecia".

    Oczywiscie nie zainwestowalem/wtopilem pieniedzy w ten podejrzany
    interes, a to wszystko dzieki grupowiczom.

    Jeszcze raz wielkie dzieki i jeszcze wieksze pozdrowienia dla wszystkich
    Tomek Dębiński