eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK i naliczenie oplat za wznowione kartyBZ WBK i naliczenie oplat za wznowione karty
  • Data: 2003-05-10 12:05:37
    Temat: BZ WBK i naliczenie oplat za wznowione karty
    Od: "ktos" <vivacity@no_spam.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Mam taki problem... BZ WBK naliczylo mi 65zl prowizji za 2 karty odnowione.
    W ten sposob powstal debet. Zamierzam go uregulowac mozliwie szybko,
    jednak... na ponad 30 dni przed uplywem terminu waznosci jednej z kart,
    zlozylem w oddziale wniosek, by jej nie odnawiac. Tak mi polecono przez net,
    gdy chcialem to zrobic poprzez BZ24. Najwyrazniej wniosek gdzies zaginal,
    choc prosilem pracownika 2 razy, by go sprawdzil i czy na pewno jest
    wszystko OK. Prosba byla motywowana tym, iz panuje tam koszmarny balagan.
    Rok temu wystepujac o Vise Classic przyslali mi Vise Electron probujac
    obciazyc kosztami jej wydania, wczesniej mowili, ze w ogole nie maja Visy
    Classic w ofercie itp itd. Duzo by o tym pisac.

    Tak sie zastanawiam - potwierdzenia zlozenia wniosku nie mam - nie dawali.
    Czy jest jakas szansa na udowodnienie, ze to ich wina? No i co ew. robic na
    przyszlosc - brac dyktafon, kamere, robic zdjecie? Inaczej znow moze sie
    okazac, ze zloze wniosek, a oni podra go np. i wyrzuca do smieci mnie
    obciazajac ponownie kosztami.

    Co do drugiej karty - Maestro - skladajac wniosek pracownik pytal mnie czy
    nie chce w zwiazku z tym zadnej karty. Odpowiedzialem, ze zostawiam wlasnie
    Maestro, ktora jest darmowa i z niej bede korzystal. Pracownik potwierdzil,
    ze tak, jest darmowa i OK. Teraz okazuje sie, ze wcale nie jest - jest, ale
    pierwsza, odnowiona juz nie. W zwiazku z tym nie skladalem wniosku o jej
    nieodnawianie (inna sprawa, ze pewnie tez by zgubili). Czy teraz mam szanse
    na anulowanie oplaty za wydanie tej karty motywujac to faktem, iz pracownik
    wprowadzil mnie w blad? BZ WBK stanowczo (i nie pierwszy raz) chce wyludzic
    prowizje za uslugi, ktorych nie chcialem i staralem sie (jak widac
    nieskutecznie) z nich zrezygnowac.

    W poniedzialek tam ide, pewnie bedzie tak, ze nikt nic nie wie, nie widzial,
    nie slyszal. Mam tylko emailowy list z centrum, ze mam isc w sprawie
    nieodnawiania do oddzialu. Zamierzam spisac nazwisko tej baby - wiem ktora,
    pamietam - i zlozyc oficjalna reklamacje na rece prezesa, jednakze ciekaw
    jestem Waszych opinii czy sa szanse na wygranie, tj. odstapienie od
    prowizji, wzglednie od jednej, a moze zero na calej linii.

    Swoja droga - to ciekawe... Jesli bede skladal wnioski o zamkniecie rachunku
    (w innych bankach, gdzie zamykalem tez bylo bez potwierdzenia), a oni beda
    sobie je wyrzucac do smieci to czy do konca zycia bede musial korzystac z
    ich uslug?

    --
    Pozdrawiam
    Szymon

    P.S.
    Szczyt glupoty osiagneli wysylajac mi list zwykly, ktory dotarl do mnie w
    piatek o 18:00. Stoi tam: "uprzejmie prosimy o zgloszenie sie do naszego
    Oddzialu w terminie do 2 dni od otrzymania pisma", i dalej: "Niedotrzymanie
    powyzszego terminu spowoduje podjecie przez Bank rutynowych dzialan
    zwiazanych z dochodzeniem naleznosci."

    Po pierwsze: na jakiej podstawie wyznaczono 2 dni? W regulaminie mowa jest o
    tym, ze nalezy "niezwlocznie" uregulowac zadluzenie, nie ma mowy o dniach.
    Te 2 dni mozna byloby zamienic na np: "w terminie 5 sekund" - wydaje sie to
    rownie prawomocne.

    Po drugie: otrzymujac list w piatek o 18:00 jak mam sie stawic do niedzieli
    do 18:00, skoro w sobote i niedziele oddzial jest zamkniety? W piatek
    zamykaja juz o 16:00.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1