eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK ma u mnie (spory) minus ...BZ WBK ma u mnie (spory) minus ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZ WBK ma u mnie (spory) minus ...
    Date: Sat, 05 Jun 2010 19:25:08 +0200
    Organization: krystek.eu.org
    Lines: 112
    Message-ID: <hue19k$c0$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: u...@k...eu.org
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1275758709 384 91.145.138.83 (5 Jun 2010 17:25:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jun 2010 17:25:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:529117
    [ ukryj nagłówki ]

    BZ WBK nie ma u mnie ostatnio dobrych notowań. Tak jak pisałem wcześniej
    na grupie, miałem iść do oddziału i zlikwidować rachunek do AlleKarty,
    żeby nie płacić za kartę PayBack, którą każdemu użytkownikowi starej
    AlleKarty proponowali. No i poszedłem. Ostatniego dnia, w którym mogłem
    bez konsekwencji wypowiedzieć umowę. W oddziale kolejki, bo tego samego
    dnia (31.05.2010) kończyła się oferta promocyjna na konto reklamowane
    przez Gerarda Depardieu. Co się nastałem, to moje. Ale w końcu przyszła
    moja kolej na wizytę przy stanowisku bankowym. Pani wydrukowała z
    systemu umowę o nową kartę VISA Money.pl, którą zamawiałem przez
    Internet, a po podpisaniu przeze mnie papierów, dała formularz
    zamknięcia rachunku AlleKarty (miałem jeszcze dodatkowo ze sobą
    wydrukowane i podpisane wypowiedzenie - odstąpienie od umowy o rachunek
    Konto24.pl napisane według wzoru wypowiedzenia dołączonego do starej
    umowy, ale i tak nie obyło się bez wypełniania tego ich formularza).
    Odebrałem też PIN do karty, która była w moim posiadaniu od dwóch
    tygodni, bo przyszła pocztą kilka dni po złożeniu internetowego formularza.

    Jak podpisałem umowę, to pomyślałem, że za kilka dni zacznę korzystać z
    rachunku i przy okazji aktywuję kartę chipową w bankomacie. W czwartek
    wieczorem przelałem na rachunek karty pewną kwotę. W piątek sprawdziłem,
    że pieniądze są już na koncie, więc wziąłem kartę i pomaszerowałem do
    bankomatu. Wkładam plastik do ATM-a, wklepuję PIN, wybieram opcję
    "Aktywuj kartę" i znowu podaję PIN. Po wpisaniu PIN-u przeczytałem
    komunikat, że dla mojej karty 3 razy próbowano podać błędny kod PIN i
    powinienem skontaktować się z bankiem. No to zachodzę do oddziału, przy
    którym znajduje się bankomat, mówię w czym rzecz, że podpisywałem umowę,
    miałem PIN z banku i chciałem aktywować kartę. A pani w banku na to:
    kiedy podpisywałem umowę? Mówię, że 31-go maja. Ona na to, że nie widzi
    w systemie, że taka umowa została zawarta i pyta, czy może pamiętam
    nazwisko osoby, która z ramienia banku podpisywała ze mną umowę. Jeśli
    nie pamiętam (a nie pamiętałem, bo i po co), to muszę przyjść do
    oddziału jeszcze raz ze swoją kopią umowy. Przy okazji zapytałem, czy w
    systemie jest zaznaczony fakt, ze 31-go złożyłem dyspozycję zamknięcia
    rachunku do AlleKarty. Okazuje się, że też nie zostało to w systemie
    odznaczone.

    No nic, lekko wkurzony wróciłem do domu po umowę, odczekałem znowu swoje
    i usiadłem przy stanowisku tej samej kobiety, która wcześniej mnie
    obsługiwała. Wzięła ode mnie dowód osobisty, umowę sprawdziła, poklepała
    coś na klawiaturze, potem wyciągnęła z szuflady nową kopertę z PIN-em a
    na koniec zadzwoniła do na kartolinię, żebym zgłosił chęć odblokowania
    zablokowanej karty. Kartolince podałem swoje dane, numer karty. W
    odpowiedzi usłyszałem, że nowy PIN zacznie być aktywny od południa
    następnego dnia (czyli od soboty, od dzisiaj - od godziny 12.00) i
    dopiero w sobotę mogę aktywować kartę w bankomacie. Po tych słowach
    mogłem z biurka zabrać dokumenty i udać się do wyjścia. Za chwilę wyjdę
    z domu po raz kolejny zaatakować bankomat (może przy okazji podrygi z
    okazji You Can Dance w centrum Białegostoku zobaczę na żywo ;)) Kolejna
    chwila prawdy z BZ WBK przede mną. W każdym razie nie mam pojęcia co
    było przyczyną tego, że karta w bankomacie nie zadziałała, i kto jest za
    to odpowiedzialny, ale fakt pozostaje faktem, że procedury w BZ WBK
    szwankują.

    Parafrazując reklamowe hasło: "Tak nie powinno być w tym banku". Więcej,
    ze szczegółami opisałem na blogu:

    <http://krystek.jogger.pl/2010/05/31/bz-wbk-ofiara-w
    lasnego-sukcesu/>
    <http://krystek.jogger.pl/2010/06/04/bz-wbk-czyli-ga
    niaj-kliencie-do-oddzialu/>

    A teraz pora wyjść i sprawdzić nową kartę. Stay tuned!

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1