  • Data: 2009-03-06 18:40:57
    Temat: BZ WBK niesamowita oferta ;)
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    otrzymałem list od banku, że jestem super klientem i takie tam, i że moge dostać
    od ręki 25 000 zł jak stawie sie z dowodem w oddziale
    pomyślałem, że 25 000 na korzystnych warunkach piechotą nie chodzi i zadzwoniłem
    a tam szok ! miła Pani mówi, że ma promocyjną oferte oprocentowania 15 % -
    normalnie mnie zatkało, wtedy Pani powiedziała, że jeszcze dochodzi 5% prowizji
    pobieranej przy wypłacie
    aż strach sie bać jaką oferte mają dla nowych klientów ;)