  • 1. Data: 2009-03-06 18:40:57
    Temat: BZ WBK niesamowita oferta ;)
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    witam,
    otrzymałem list od banku, że jestem super klientem i takie tam, i że moge dostać
    od ręki 25 000 zł jak stawie sie z dowodem w oddziale
    pomyślałem, że 25 000 na korzystnych warunkach piechotą nie chodzi i zadzwoniłem
    a tam szok ! miła Pani mówi, że ma promocyjną oferte oprocentowania 15 % -
    normalnie mnie zatkało, wtedy Pani powiedziała, że jeszcze dochodzi 5% prowizji
    pobieranej przy wypłacie
    aż strach sie bać jaką oferte mają dla nowych klientów ;)

  • 2. Data: 2009-03-06 18:54:48
    Temat: Re: BZ WBK niesamowita oferta ;)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    Ja tam jestem optymistą, uważam że w okolicach lipca znowu zacznie być
    dostępny w miarę tani pieniądz.

    Oprocentowanie 15% rocznie jest jeszcze w granicach rozsądku patrząc na to
    co się dzieje na rynku, ale prowizja 5% - łomatko. A już nazwanie tego
    promocją, to rzeczywiście masakra.

    marekz

  • 3. Data: 2009-03-06 19:43:37
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam jestem optymistą, uważam że w okolicach lipca znowu zacznie być
    > dostępny w miarę tani pieniądz.

    przecież pieniądz teraz jest tani jak nigdy

  • 4. Data: 2009-03-06 19:45:12
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > przecież pieniądz teraz jest tani jak nigdy

    Ale nie jest dostępny.

  • 5. Data: 2009-03-06 20:26:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    gasper pisze:
> [...]
    > że jeszcze dochodzi 5% prowizji pobieranej przy wypłacie
    > aż strach sie bać jaką oferte mają dla nowych klientów ;)

    Stałe oprocentowanie 15% to przecież jest IMO nie tak tragiczna oferta.
    Natomiast prowizja 5% zabija :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-03-07 10:58:42
    Od: zzz <z...@o...pl>

    Mithos pisze:
    > Stałe oprocentowanie 15% to przecież jest IMO nie tak tragiczna oferta.
    > Natomiast prowizja 5% zabija :)

    Mnie Millenium już od pół roku kusi takimi wspaniałymi promocjami.
    Jak chciałem dobrać trochę kasy do pożyczki hipotecznej to procedura jak
    dla zwykłego klienta z ulicy. Przeniosłem się z tą pożyczką do GE to
    teraz oferta za ofertą.

    zch

  • 7. Data: 2009-03-07 18:15:01
    Od: " " <z...@g...pl>

    gasper <n...@m...pl> napisał(a):

    > a tam szok ! miła Pani mówi, że ma promocyjną oferte oprocentowania 15 % -
    > normalnie mnie zatkało, wtedy Pani powiedziała, że jeszcze dochodzi 5%
    > prowizji

    Wynegocjuj w oddziale obniżkę prowizji. Przy tym co napisałeś, to mogą zejść
    do 3% (jak weźmiesz pow. 25k to do 2%).

  • 8. Data: 2009-03-07 21:12:57
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wynegocjuj w oddziale obniżkę prowizji. Przy tym co napisałeś, to mogą zejść
    > do 3% (jak weźmiesz pow. 25k to do 2%).

    ale to nadal jest 17%

  • 9. Data: 2009-03-08 05:59:06
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 7 Mar, 22:12, "gasper" <n...@m...pl> wrote:

    > ale to nadal jest 17%

    Eurobank ma 7 % ale dla kwot od 500 do 3000 .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-03-08 06:06:46
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Jacek Erazmus pisze:

    > Eurobank ma 7 % ale dla kwot od 500 do 3000 .

    Sprawdź dokładnie - np na ich kalkulatorze.
    To nie 7 lecz dużo, dużo więcej. :)