eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK -- szmaty :) naal nie odpowiadają na m@ileBZ WBK -- szmaty :) naal nie odpowiadają na m@ile
  • Data: 2009-02-02 17:53:47
    Temat: BZ WBK -- szmaty :) naal nie odpowiadają na m@ile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ponieważ złodzieje z BZ WBK nadal nie chcą odpowiadać na m@ile, ślę tutaj:




    Adresat: Anna Nowak





    Szanowna ;) Pani

    22 stycznia wysłałem do Szanownej ;) Pani m@il, na który do dnia dzisiejszego nie
    otrzymałem odpowiedzi.
    Ponieważ m@ile u Szanownej ;) Pani giną, pozwalalm sobie część tego m@ila (zmienioną
    w niewielkim stopniu)
    przesłać ponownie.







    Białystok,
    06 listopada 2008 roku

    Leszek Ciszewski
    15-345 Białystok
    ul. Ulica 12 m. 34
    nr tel.: 665 363835
    eneuel@@gmail.com



    Jestem Państwa klientem i mam z Wami problem, który próbuję rozwiązać -- jak
    dotąd bezskutecznie.

    Półgodzinna rozmowa telefoniczna nie wniosła niczego nowego poza Pani adresem, z
    którego teraz

    korzystam. Poniżej zapis z billingu: :)

    2008.11.04 19:04:20 0618565455 00:31:53 zł 2.87
    Poznań / TP

    Wyjaśnienie problemu: 21 października zwróciłem się do Państwa z propozycją :)
    wypowiedzenia umowy
    o prowadzenie **dodatkowej** karty kredytowej. Otrzymałem do podpisania stosowny
    formularz dotyczący
    rezygnacji z używania karty, który podpisałem. Na dole formularza jest adnotacja
    mówiąca o tym, iż
    rezygnacja ze wznowienia jest równoważna z wypowiedzeniem umowy, jeśli dotyczy
    karty dodatkowej.

    Jeżeli rezygnacja dotyczy karty dodatkowej:

    Powyżej złożone oświadczenie woli jest równoważne ze złożeniem wypowiedzenia
    Umowy o wydanie
    dodatkowej Karty kredytowej.







    Pomimo złożenia wypowiedzenia w stosownym czasie, naliczyli Szanowni ;) Państwo
    opłatę za kolejny
    rok używania karty dodatkowej. Żądam zwrócenia mi niesłusznie naliczonych pieniędzy.
    W moim
    odczuciu okradacie swoich klientów.



    List po raz pierwszy został wysłany do Szanownej ;) Pani 06 listopada 2008 roku o
    godzinie 20:10
    i dotarł do skrzynki Szanownej ;) Pani. Według Szanownej ;) Pani -- list ów zaginął.

    Leszek Ciszewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1