eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK -- szmaty :) naal nie odpowiadają na m@ileRe: BZ WBK -- szmaty :) naal nie odpowiadają na m@ile
  • Data: 2009-02-04 15:22:22
    Temat: Re: BZ WBK -- szmaty :) naal nie odpowiadają na m@ile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    n...@g...pl gmaikc$lfa$...@i...gazeta.pl

    > Wklej to tutaj:

    > https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?typ
    =9001&kategoria=1&lang=pl

    > Odpisują nawet w nocy. Wybierz temat, np. POMOC.
    > Nie zdarzyło się, żeby mi tam nie odpowiedzieli/poprowadzili we właściwe miejsce.

    Mnie też odpowiadali kilkadziesiąt razy do czasu, aż zapytałem ich, dlaczego
    mam płacić te 38 złotych. Od tamtej pory odpowiadają znacznie mniej chętnie. :)

    Ostatni raz zapytałem ich tą drogą 03 lutego, około 4 godziny nad ranem, czyli w
    nocy.

    Czy w Poznaniu wszyscy są złodziejami, czy tylko :) BZ WBK? :)

    Leszek Ciszewski

    Oczywiście :) nie odpowiedzieli. Pewnie nie zrozumieli, bo jednak pytanie nie
    jest jednoznaczne. Może nawet wręcz źle zbudowane: Pytam o to, czy tam są sami
    złodzieje, czy może pytam o to, czy są tam same BZ WBK? ;)
    Ale tak naprawdę -- co za różnica, skoro :) BZ WBK == złodzieje? :)

    > No i nie wiem dlaczego korzystasz z płatnych numerów do nich.

    Bo kazali zadzwonić na płatny. Z bezpłatnego nie chcieli rozpatrywać. :)

    Wprawdzie później zgodzili się na bezpłatny, ale nic z tej rozmowy ,,bezpłatnej''
    nie wyszło poza przyznaniem mi racji i stwierdzeniem, że istotnie warunkiem
    wypowiedzenia jest złożenie oświadczenia woli, a nie złożenie karty/plstyku.

    Innymi słowy -- rację przyznali, ale pieniędzy nie zwrócili. :)

    > W przypadku
    > moich reklamacji (samowolne uruchomienie darmowego ubezpieczenia, niewlasciwe
    > pobranie oplaty rocznej, wznowienie zamknietej karty po mojej zmianie MC->VISA
    > itp.) ZAWSZE wystarczył 1 grzeczny telefon do Centrum Kart 0800...

    Kiedyś i u mnie starczały takie interwencje. I nagle, przy tych 38 złotych,
    bank zmienił ,,kurs''. Zamiast współpracy ze strony banku, zaczęło się robienie
    mnie w tak zwanego balona. Z matką (główna karta jest na matkę; ja mam kartę
    dodatkową) rozmawiano przez (płatny numer) tak, że za każdym razem starannie
    jej dziękowano za wszystko -- a takie podziękowania po prostu wydłużały czas
    i utrudniały rozmowę w ogóle.

    -- dziękuję pani za to, że podała pani swoje imię
    -- dziękuję pani za to, że podała pani swoje nazwisko
    -- dziękuję pani za to, że zechciała pani zaczekać itd...

    Rozmowa ;) (stałe pdziękowania i sprzeczne informacje) trwała pół godziny

    data numer czas trwania koszt

    2008.11.04 19:04:20 0618565455 00:31:53 zł 2.87

    i została przerwana, bo zabrakło ,,środków'' na przedpłaconym telefonie.
    Aby było jasne, choć to VoIP, jakość połączenia była doskonała -- nie było
    potrzeby powtarzania czegokolwiek.

    > Namiary na Centrum Kart aktualne od 2001:

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/BZ-WBK-SA-uruchomil-
    Centrum-Komunikacji-191682.html

    Zaraz sprawdzę. Na razie -- dziękuję. (jestem teraz off-line)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1