  • 1. Data: 2006-03-21 11:54:26
    Temat: BZWBK
    Od: a...@g...pl

    BZWBK Kredyty hipoteczne

    Kredyt mieszkaniowy "Własny Dom" (udzielany w PLN)

    stopa promocyjna*):

    zmienna WIBOR 6M + marża 0,5 p.p.

    stopa zmienna:

    Stosunek kwoty kredytu do wartości nieruchomości stanowiącej
    zabezpieczenie kredytu (LTV) Kwota kredytu
    do 100 tys. zł (włącznie) i od 30% do 70% włącznie - WIBOR 6M +
    marża 2,25 p

    *) Stawka promocyjna dla umów zawieranych od 20.02.2006 obowiązująca
    przez pierwsze 2 lata od dnia uruchomienia kredytu/pierwszej transzy
    kredytu. Po tym okresie kredyt oprocentowany będzie w wysokości WIBOR
    6M + 1 p.p.

    Nie bardzo rozumiem tego - przez pierwsze dwa lata %= WIBOR 6M + 0,5
    p.p. a potem? WIBOR 6M + 2,25 p.p. czy +1p.p.???
    czy ktoś móglby mnie oświecić jaką w końcu bank bedzie pobierać
    marże po dwóch pierwszych latach?

  • 2. Data: 2006-03-21 12:05:48
    Temat: Re: BZWBK
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > p.p. a potem? WIBOR 6M + 2,25 p.p. czy +1p.p.???
    > czy ktoś móglby mnie oświecić jaką w końcu bank bedzie pobierać

    Musialbys dostac przynajmniej wzor umowy do reki i miec to tam wpisane
    czarno na białym.
    Promocja promocją a zapisy umowy okreslą jak bedzie marza.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh