  • 1. Data: 2006-03-21 11:59:56
    Temat: najlepsze konto dla firmy
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    Witam,

    Właśnie zakładam działalność gospodarczą i zastanawiam się w jakim banku
    najlepiej założyc konto firmowe. Może podzielicie się swoimi uwagami jaki
    bank
    byście wybrali. Ja myślałem o Mbanku, ale ciekaw jestem waszych opinii.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-21 12:24:29
    Temat: Re: najlepsze konto dla firmy
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Tommy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bank
    > byście wybrali. Ja myślałem o Mbanku, ale ciekaw jestem waszych opinii.

    mialem konto w mBanku, ogolnie nie bylo problemow,
    ale do czasu gdy nie potrzebujesz np. zaswiadczen do przetargow , etc.
    trzeba zamowic na infolinii, pozniej czekac az przyjdzie poczta
    czasami moze to trwac i trwac.

    minusy to:
    ograniczona liczba przelewow zdefiniowanych, dla mnie bylo za malo.
    wyciagi w htmlu, nie chce mi sie przeklejac i oddzielac rachunki prywatne od
    firmowych,
    minusem dla kogos moz tez byc brak karty kredytowej do rachunku firmowego.

    przenioselm rachunek do ING i jestem zadowolony,
    mam juz tam od jakiegos czasu konto prywatne (Komfort) i nie narzekam.
    gdy musze zalatwic jakis papier to ide do oddzialu i dostaje od reki.
    niektorzy powiedza, ze ING jest drozsze, ale dla mnie oplaty za prowadzenie
    rahunku nie sa najistotniejsze, lubie byc dopieszczany a tego w mBanku nie
    mialem
    (chociazby zlewali mnie w przypadku zlotej kredytowki - nie chcieli anulowac
    oplaty
    za wydanie mimo srednio miesiecznych transakcji na 3000-3500 zl).

    jezeli rozpoczynasz biznes i potrzebujesz konto tylko do podstawowych
    transakcji
    to mBank jest ok, jezeli oczekujesz czegos wiecej to lepiej wybrac marmurka.

    takie oto moje zdanie
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2006-03-21 17:38:16
    Od: "a" <...@...c>

    Użytkownik "Tommy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > byście wybrali. Ja myślałem o Mbanku, ale ciekaw jestem waszych opinii.

    Pytanie z serii jaki samochód byście wybrali i dlaczego czerwony....:-(

    Ja bym wybrał ciągnik siodłowy i naczepę podczołgową, bo dużo zarabia.
    Ktoś wybierze seicento van, a ktoś maybacha.

    Jeśli np przyjmujesz znaczace wpłaty gotówką, to mbank przeciętnie się
    nadaje

  • 4. Data: 2006-03-21 19:15:45
    Od: simonsik <w...@g...pl>

    może nie na temat
    ale jaką zakładasz działalność, jesli można spytać