    From: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK Założyłem lokatę terminową i..
    Date: Mon, 19 Aug 2002 16:57:16 +0200

    Witam,
    Założyłem lokatę terminową w BZWBK. Wyglądało to tak.
    Podszedłem do okienka dysponentki i oświadczyłem, że chcę założyć dwie
    lokaty terminowe poprzez przelanie pieniążków z RORu na lokatę.
    Pani sprawdziła czy są pieniązki wypisała umowy. W umowie jest, że
    wpłata jest przelewem z mojego konta. Podpisałem je ona też,
    podziękowała mi i opuściłem bank. Teraz widzę, że chyba niedysponentka
    tej lokaty nie założyła gdyż nie przelała pieniążków. Minęło parę dni,
    nadwyżkę zlikwidowałem. Czy Bank ponosi za coś takiego odpowiedzialność
    w chwili zakładania i przez tydzień po na moim RORze była wystarczająca
    ilość środków by faktycznie je przelać. Nie zrobiono tego. Potem
    pieniążki wydałem. Czy mając umowę mogę się domagać od Banku by ten
    wypłacił mi pieniązki za lokatę, w końcu to z jego winy się tam nie
    znalazły?
    Piotrek