  • 1. Data: 2008-12-15 21:31:53
    Temat: Citi - przelew wynagrodzenia.
    Od: Pete <n...@n...com>

    Przelewam ja sobie w ramach obowiązkowego zasilania CitiOne Direct
    przelewami z prywatnego konta (znaczy imię i nazwisko właściciela
    rachunku są takie same w obu bankach) z tytułem (poniekąd zgodnym z
    prawdą) "wynagrodzenie mm/yyyy".

    I w zestawieniu operacji, typ operacji wyświetlany jest jako "przelew
    wynagrodzenia" :D

    Od dawna tak mają? Wydaje mi się, że dotychczas nie było takiego
    rozróżnienia przelewów.

    --
    Pete

  • 2. Data: 2008-12-15 21:51:32
    Temat: Re: Citi - przelew wynagrodzenia.
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Pete napisał(a):
> [...]
    > wynagrodzenia" :D
    >
    > Od dawna tak mają? Wydaje mi się, że dotychczas nie było takiego

    Ja przelewam z tytułem Zasilenie konta. Też działa jeśli chodzi o
    prowizję. Natomiast ciekawostka - przelew należy wykonać przedostatniego
    dnia roboczego miesiąca najpóźniej. Ostatni dzień roboczy nie jest przez
    system naliczania prowizji brany pod uwagę. Reklamację rozpatrują
    pozytywnie.

    PG

  • 3. Data: 2008-12-16 08:05:34
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Piotr Gralak wrote:

> [...]
    > przedostatniego dnia roboczego miesiąca najpóźniej. Ostatni dzień
    > roboczy nie jest przez system naliczania prowizji brany pod uwagę.

    Tutuł przelewu nie ma żadnego znaczenia - kwota ma ;-)

    Co do ostatniego dnia - to jesli chodzi o przelewy wewnętrzne - to jeśli np
    wykonywane
    są w weekend to tak czy siak księgują się po weekendzie - jednak reklamacje
    pozytywnie
    rozpatrywane.

    Pozdr,
    Koala

  • 4. Data: 2008-12-17 18:07:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "koala" <k...@p...fm> wrote in message news:gi7ngt$euf$1@news.onet.pl...

> [...]
    > np wykonywane
    > są w weekend to tak czy siak księgują się po weekendzie - jednak

    Aż miło, jak ludkowie z Citi czytają tę grupę :)

    k.

  • 5. Data: 2008-12-17 23:43:03
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    > Aż miło, jak ludkowie z Citi czytają tę grupę :)
    >
    > k.

    Pisałem z autopsji...dzień wcześniej miałem telefon z citka o pozytywnym
    rozpatrzniu takowej
    reklamacji - zwrócilem im uwagę że system coś nie teges - bo już drugi raz
    zdarza mi się to samo
    reklamować.

    Pozdr,
    Koala