  • 11. Data: 2008-08-20 08:01:01
    Temat: Re: BZWBK & darmowe "konto Benchakera"
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    W przypadku korzystania z kredytu odnawialnego taki zwrot rowniez
    znaczaco niweluje koszt oprocentowania wykorzystanego limitu.
    Oferta bardzo dobra dla osob nie korzystajacych lub nie mogacych
    korzystac z kart kredytowych, a jesli jeszcze dodatkowo musza zadluzac
    sie w koncie....

    Dziwne, ze nie wykorzystuja w swoich materialach reklamowych
    kalkulacji dla korzystajacych z kredytu odnawialnego na zwyklym koncie
    i koncie z taka karta.

    może bank wolałby, aby klienci się nie zorientowali?

    w każdym razie bdb zauważyłeś, jeżeli ktoś korzysta z kredytu w KO (50zł
    prowizja za przyznanie, 16,90%) i wykorzystuje środki przez transakcje
    bezgotówkowe to (w przybliżeniu) koszt kredytu spada mu z 1,41% miesięcznie
    do 0,41%....czyli <5% rocznie (nie brałem pod uwagi prowizji)

    karta kosztuje 29 zł zamiast 25 zł, a wypłata z obcego bankomatu (jak ktoś
    nie lubi szukać własnych) 2 zł zamiast 5 zł

    wniosek:
    konto jest dobre dla tych, którzy mają opcję zwolnienia z opłaty (promocja),
    korzystają z kredytu w KO (głównie w formie płatności bezgotówkowych) i nie
    zawsze szukają własnych bankomatów ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-08-20 16:06:32
    Temat: Re: [OT]BZWBK & darmowe "konto Benchakera"
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 10:01:01 +0200, RobertS napisał(a):

    [nieważne co, ważne jak]

    Mógłbyś coś zrobić z tym, co nazywasz cytowaniem? Paskudnie się toto czyta.

    AK

  • 13. Data: 2008-08-20 16:14:32
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    ----------------
    wiec zeby sie zwróciło trzeba wydac kartą 600zł.
    powyżej tej kwoty jestesmy na plusie.
    Jesli ktos duzo płaci debetówką to moze byc to dobra oferta.
    ----------------

    Na kredytowej można zdecydowanie więcej zarobić, a w tej chwili jej
    otrzymanie nie jest specjalnie kłopotliwe. Poza tym nie wiem jak to będzie z
    tą promocją - swego czasu w ich TOiP stało 7zł/mc prowadzenie tego konta.

  • 14. Data: 2008-08-20 17:04:33
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > otrzymanie nie jest specjalnie kłopotliwe. Poza tym nie wiem jak to będzie
    > z tą promocją - swego czasu w ich TOiP stało 7zł/mc prowadzenie tego

    i tak jest tam nadal, to konto za 0 zł to oferta tylko w niektórych miastach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-08-20 18:45:31
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > i tak jest tam nadal, to konto za 0 zł to oferta tylko w niektórych
    > miastach

    A jakiś spis miast, w których dostępna jest ta promocja jest dostępny w
    necie? Na stronie BZ WBK nie natknąłem się...

  • 16. Data: 2008-08-20 18:57:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Szymon pisze:

    > A jakiś spis miast, w których dostępna jest ta promocja jest dostępny w
    > necie? Na stronie BZ WBK nie natknąłem się...

    Mam podejzenie, ze to standard, a 7 zl oplaty pozostawili w TOiP, zeby
    zachecac klientow do korzystania z "okazji".

    Najlepiej zadzwonic na ich infolinie, podac miejscowosc i zapytac sie,
    czy jest objeta promocja.

  • 17. Data: 2008-08-20 19:24:27
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Najlepiej zadzwonic na ich infolinie, podac miejscowosc i zapytac sie, czy
    > jest objeta promocja.

    A jeszcze pytanko: do kiedy jest ta promocja i czy trzeba jakieś szczególne
    warunki spełnić?

  • 18. Data: 2008-08-20 19:37:29
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zachecac klientow do korzystania z "okazji".
    >
    > Najlepiej zadzwonic na ich infolinie, podac miejscowosc i zapytac sie, czy

    oj to nie tak, czytałem, że oferta dotyczy tych rejonow gdzie bank ma
    slabsza niz konkurencja pozycje...

    swoja droga ciekawe czy na infolinii wiedza gdzie promocja obowiazuje a
    gdzie nie
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-08-20 20:44:36
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Szymon pisze:

    > A jeszcze pytanko: do kiedy jest ta promocja i czy trzeba jakieś
    > szczególne warunki spełnić?

    Dzis bylem i zakladalem. Na plakatach jest data promocji do 31.07, jak
    sie zapytalem o promocje to pani sie zapytala czy juz mam u nich konto -
    powiedzialem ze nie - wiec powiedziala ze promocja mnie obejmie
    (Warszawa) - a wiec wyglada ze chca przyciagnac nowych klientow.

    Oplaty nie ma przy wplywach miesiecznych 1000 (nie ma znaczenia kto i za
    co wplaca).

  • 20. Data: 2008-08-20 20:55:17
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Maverick" news:g8hvoj$fnv$1@inews.gazeta.pl

    > Oplaty nie ma przy wplywach miesiecznych 1000 (nie ma znaczenia kto i za
    > co wplaca).

    Czyli jest jakiś tam haczyk - konto masz za friko, pod warunkiem, że
    miesięczne wpływy na rachunek będą równe bądź większe od kwoty 1000 zł.