  • 21. Data: 2008-08-20 21:04:20
    Temat: Re: BZWBK & darmowe "konto Benchakera"
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Dzis bylem i zakladalem. Na plakatach jest data promocji do 31.07, jak sie
    > zapytalem o promocje to pani sie zapytala czy juz mam u nich konto -
    > powiedzialem ze nie - wiec powiedziala ze promocja mnie obejmie
    > (Warszawa) - a wiec wyglada ze chca przyciagnac nowych klientow.
    >
    > Oplaty nie ma przy wplywach miesiecznych 1000 (nie ma znaczenia kto i za
    > co wplaca).

    Dziwne to trochę dla mnie... pani powiedziała... pani zapytała... Chyba
    jakiś regulamin obowiązuje, prawda? Tak na ładne oczy pani i to jeszcze z bz
    wbk to raczej bym nie założył konta :-) Dziwne, że nie daje się wyczytać z
    ich strony konkretów: gdzie, kiedy, do kiedy, jak itp. Tym bardziej, że z
    tego co napisałem to powinno już być po promocji.

    Niemniej dzieki za info.

  • 22. Data: 2008-08-21 06:08:00
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Szymon pisze:

> [...]
    > wyczytać z ich strony konkretów: gdzie, kiedy, do kiedy, jak itp. Tym
    > bardziej, że z tego co napisałem to powinno już być po promocji.

    W umowie wszystkie te zapisy byly - a wiec przed podpisaniem
    przeczytalem to oficjalnie - najpierw jednak potrzebowalem informacji -
    wiec sie zapytalem.

  • 23. Data: 2008-08-22 22:06:05
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:g8i0sb$1ur$1@news.dialog.net.pl

    > Dziwne, że nie daje się wyczytać z
    > ich strony konkretów: gdzie, kiedy, do kiedy, jak itp. Tym bardziej, że z
    > tego co napisałem to powinno już być po promocji.

    Mnie to ewidentnie zraziło do tego konta... BZ WBK się go wstydzi czy co?
    Pozostaję jednak przy sprawdzonych rozwiązaniach, które od lat mnie nie
    zawodzą - odpuszczam sobie eksperymenty :)

  • 24. Data: 2008-08-22 22:06:40
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Maverick" news:g8j0ov$fc0$1@inews.gazeta.pl

    > W umowie wszystkie te zapisy byly - a wiec przed podpisaniem
    > przeczytalem to oficjalnie - najpierw jednak potrzebowalem informacji -
    > wiec sie zapytalem.

    Co nie zmienia faktu, że BZ WBK słabo informuje o tym koncie na swoich
    stronach...

  • 25. Data: 2008-08-23 18:14:44
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > prowizja za przyznanie, 16,90%) i wykorzystuje środki przez transakcje
    > bezgotówkowe to (w przybliżeniu) koszt kredytu spada mu z 1,41% miesięcznie
    > do 0,41%....czyli <5% rocznie (nie brałem pod uwagi prowizji)
    >
    > karta kosztuje 29 zł zamiast 25 zł, a wypłata z obcego bankomatu (jak ktoś
    > nie lubi szukać własnych) 2 zł zamiast 5 zł
    >
    > wniosek:
    > konto jest dobre dla tych, którzy mają opcję zwolnienia z opłaty (promocja),
    > korzystają z kredytu w KO (głównie w formie płatności bezgotówkowych) i nie

    oraz dla tych którzy nie mają w pobliżu bankomatu BZWBK
    bo oprócz tych bankomatów dochodzą bez prowizji sieci eCardu i Cash4you

  • 26. Data: 2008-08-30 06:36:32
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    Konto jest w promocji w całej Polsce do końca roku. Potem normalna stawka za
    prowadzenie. W sumie mało atrakcyjne, bo zanim uda się załatwić papierki,
    kartę to niewiele tej promocji zostanie.

  • 27. Data: 2008-08-30 07:34:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Szymon pisze:
    > Konto jest w promocji w całej Polsce do końca roku. Potem normalna
    > stawka za prowadzenie. W sumie mało atrakcyjne, bo zanim uda się
    > załatwić papierki, kartę to niewiele tej promocji zostanie.

    Ta darmowosc jest ograniczona czasowo?
    Ja zrozumialem, ze pod warunkiem dotrzymania limitu comiesiecznych
    wplywow, darmowosc obowiazuje bez zdefiniowanych ograniczen czasowych.
    Widzialem tylko materialy promocyjne - w umowie jest to inaczej
    zdefiniowane?

  • 28. Data: 2008-09-04 07:44:11
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Ta darmowosc jest ograniczona czasowo?

    Tak mi powiedzieli na infolinii. Do końca roku.

> [...]
    > wplywow, darmowosc obowiazuje bez zdefiniowanych ograniczen czasowych.
    > Widzialem tylko materialy promocyjne - w umowie jest to inaczej

    Nie mam umowy. Dowiadywałem się przez infolinię. Zakładam, optymistycznie
    jak na BZ WBK, że wiedzą co mówią...