eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK i norvegian.no czyli przygody z kk :)BZWBK i norvegian.no czyli przygody z kk :)
  • Data: 2007-09-26 10:57:04
    Temat: BZWBK i norvegian.no czyli przygody z kk :)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Temat trochę zawiły, ale już zaczynam wyjaśniać i to najlepiej od
    początku hłe hłe.

    Niecałem dwa tygodnie temu zamawiałem koleżance bilet w norvegian.no na
    lot berlin<>oslo i 14 września dostałem na kartę 4 obciążenia bilet
    tam,bagaż tam, bilet powrót, bagaż powrót. 15 września okazało się, że
    trzeba zmienić dzień powrotu. Zadzwoniłem zmieniłem i otrzymałem
    wiadomość, że będę musiał dopłacić 410 koron norweskich. Jakież było moje
    zdziwienie jak po zalogowaniu się przez www zobaczyłem na swojej kk ilość
    operacji z dnia 15 września. Otóż dopłata 410 koron dla norvegian.no
    chyba przerasta ich możliwości, bo została przeprowadzona przy pomocy 18
    tak, tak 18 transakcji (obciążenia i zwroty) na mojej karcie! Też nie
    mogę w to uwierzyć, ale mam przed sobą historię i liczyłem to już ze 3
    razy. Co więcej musiałem składać reklamację, bo w pierwszej wersji
    dopłaciłem nie 410 tylko ponad 1k koron (nie pamiętam ile było wtedy
    transakcji ale jakoś mniej 14 albo 15 bodajże) przez co całkiem przy
    okazji przekroczyłem limit kk - po telefonie na partylinie BZWBK pani mi
    w sumie nic nie pomogła. Miałem taki prosty plan, żeby wszystkie
    transakcje z 15 września zostały zablokowane i niech sobie norvegian z
    bankiem wyjaśnia, bo ja się owszem zgadzam ale na 410 koron. W słuchawce
    usłyszałem - mogę złożyć reklamację tylko w oddziale w poniedziałek -
    szok! Koniec, końców napisałem do norvegian.no reklamację rozpatrzoną
    dosyć szybko no i nie obyło się bez wizyty w oddziale i wpłacenia 200zł
    aby wskoczyć lekko powyżej 0 zł. No wspomnieć by należało jeszcze o
    różnicach kursowych, ale szkoda czasu ;)

    Posumowując: uwaga na norvegian.no i ich wszelkiego rodzaju zmiany.
    Dlaczego, tak jak w innych liniach, bilet nie jest sumą wszystkich części
    składowych i przychodzi jako jedna kwota pozostanie chyba słodką
    tajemnicą szumiącą na fiordach ;) No i warto też mieć na uwadze, że w
    BZWBK reklamacje za np fraud na karcie można złożyć tylko w oddziale
    banku ot koncepcja jak ktoś rzadko zagląda na www albo wcale.

    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1