  • 1. Data: 2007-06-20 13:35:22
    Temat: BZWBK nowa strona logowania
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    "Pragniemy poinformować o istotnych zmianach wizerunkowych w serwisie
    transakcyjnym BZWBK24 internet, które nastąpią po 24 czerwca 2007 roku."

    http://info.bzwbk.pl/30831

    Także wychodzi na to, że hasło maskowane, o którym ostatnio na
    grupie była drobna dyskusja, w końcu będzie dostępne dla wszystkich.

  • 2. Data: 2007-06-20 18:33:27
    Temat: Re: BZWBK nowa strona logowania
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski pisze:
> [...]
    >
    > Także wychodzi na to, że hasło maskowane, o którym ostatnio na
    > grupie była drobna dyskusja, w końcu będzie dostępne dla wszystkich.

    Hm. A gdzie Ty to widzisz?
    Bo ja jakoś nie doczytałem zeby wszystkim mieli hasło maskowane wprowadzić.
    KJ

  • 3. Data: 2007-06-20 21:06:31
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Hm. A gdzie Ty to widzisz?
    > Bo ja jakoś nie doczytałem zeby wszystkim mieli hasło maskowane wprowadzić.
    > KJ
    mam nadzieje ze nie bedzie to wymuszone na wszystkich, najlepsza bylaby
    mozliwosc wybrania maskowane/nie maskowane

  • 4. Data: 2007-06-20 21:37:10
    Od: Algomat <i...@s...in.pl>

> [...]
    >
    > Także wychodzi na to, że hasło maskowane, o którym ostatnio na
    > grupie była drobna dyskusja, w końcu będzie dostępne dla wszystkich.

    Hasło maskowane obiecują już od 2 lat. Może tym razem się uda.

    --
    Algomat
    http://www.placieniszki.org

  • 5. Data: 2007-06-20 21:40:11
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Algomat <i...@s...in.pl> napisał(a):

    > Hasło maskowane obiecują już od 2 lat. Może tym razem się uda.

    Klawiaturke maja do banii - moze by przy okazji ja rozbudowali o wszystkie znaki?

  • 6. Data: 2007-06-20 22:25:33
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca pisze:

    > Hm. A gdzie Ty to widzisz?

    Nie widzę, ale twardo antycypuję. Jak nie będzie to 24 wrócę i przeproszę ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-06-21 06:04:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Krzysztofsf napisał(a):
> [...]

    mam dwa loginy w BZ WBK i na prywatnym hasla maskowane mam od dawna, a
    na firmowym nie ma...

    --

    pozdr.
    RobertS