  • 1. Data: 2007-06-20 15:01:05
    Temat: wplywy - laickie pytanie
    Od: "prima" <a...@s...pl>

    Witam

    Pytanie jak sadze mocno laickie, ale strzelam:
    Czy jezeli wplacam powiedzmy raz, lub kilka razy w miesiacu,
    kwoty na laczna sume np.15k i takze w tym samym miesiacu robie
    przelew w inne miejsce na np.12k, czyli zostaje w banku 3k.
    Co miesiac powtarzam takie operacje.
    To co nazwiemy w terminologi bankowej wplywami?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-20 15:16:53
    Temat: Re: wplywy - laickie pytanie
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > To co nazwiemy w terminologi bankowej wplywami?

    SREDNIOM AREYTMETYCZNA (KROCZACA)

    karol

  • 3. Data: 2007-06-20 16:07:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zostaje w banku 3k.
    > Co miesiac powtarzam takie operacje.
    > To co nazwiemy w terminologi bankowej wplywami?

    masz wplywy na 15kzl i osad na 3kzl, ale dla banku istotne jest z
    jakiego tytulu sa to wplywy; jak sobie sam przelewasz kase pomiedzy
    rachunkami to dla banku nie maja one wielkiej wagi

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-20 18:34:19
    Od: "prima" <a...@s...pl>

    "RobertS" :

    > masz wplywy na 15kzl i osad na 3kzl, ale dla banku istotne jest z
    > jakiego tytulu sa to wplywy; jak sobie sam przelewasz kase pomiedzy
    > rachunkami to dla banku nie maja one wielkiej wagi

    Dzieki za rozjasnienie, pieniadze wplywaja z zewnatrz co miesiac, nie jest
    to "sztuczny" ruch, natomiast zaraz tzn. w tym samym miesiacu pieniadze
    "wyplywaja" na inne zewnetrzne konta.
    Czyli na dobra sprawe, mozna wplacac i wyplacac jedna i ta
    sama sume co miesiac i bedzie to uznane za wplywy a
    co za tym idzie, mozna dostac np. zlota karte i wszystkie
    przywileje?

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-06-21 06:03:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mozna wplacac i wyplacac jedna i ta sama sume co miesiac i bedzie to
    > uznane za wplywy a co za tym idzie, mozna dostac np. zlota karte i

    to o czym piszesz to jest wlasnie "sztuczny ruch", zeby wplywy byly
    brane pod uwage przez bank musza dot. np. umowy o prace, to ze sobie
    przelewasz te same pieniadze pomiedzy kontami w roznych bankach na
    analityku kredytowym nie zrobi wrazenia...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-21 07:30:23
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 08:03:16 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > przelewasz te same pieniadze pomiedzy kontami w roznych bankach na
    > analityku kredytowym nie zrobi wrazenia...

    A nawet jak to będzie z konta kolegi i w tytule dasz
    wypłata/wynagrodzenie/whatever to konsultant i tak może zarządać
    zaświadczenia o dochodach za dany okres albo PITu za zeszły rok i się
    sprawa szybko wyjaśni.
    Co do goldów i przywilejów, to za nie w większości przypadków trzeba
    płacić, więc to że na koncie będzie ruchu na naście k zł nic nie zmieni.

    Tak już całkiem na marginesie. Byłem wczoraj u rodziców i moja mama,
    która ma około 700 zł emerytury (mnie to zszokowało, ale nas pewnie
    też to czeka) dostała kartę MC ING z limitem - uwaga 11800 zł!
    Okazało się, że rodzice mieli tam trochę pieniędzy na OKO, ale 8 m-c
    temu kupili dom i nic tam już nie ma a kartę właśnie wczoraj
    przysłali - wystarczy iść i podpisać umowę i karta już aktywna.
    Kartowa wojna zaczyna się na dobre ;)

  • 7. Data: 2007-06-21 07:54:37
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > wypłata/wynagrodzenie/whatever to konsultant i tak może zarządać
    > zaświadczenia o dochodach za dany okres albo PITu za zeszły rok i się

    Wszystko to prawda, ale TO ZALEŻY JAKI BANK.
    mBankowi do kredytu odnawialnego wystarczyły moje przelewy z konta w innym
    banku. I nawet się nie silę na pisanie głupot typu "wynagrodzenie"

    Slawek

  • 8. Data: 2007-06-21 13:46:12
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w

    > Tak już całkiem na marginesie. Byłem wczoraj u rodziców i moja mama,
    > która ma około 700 zł emerytury (mnie to zszokowało, ale nas pewnie
    > też to czeka) dostała kartę MC ING z limitem - uwaga 11800 zł!

    Zszokowalo Cie to, ze Twoja mama ma 700 zl emerytury
    czy to, ze otrzymala karte MC ING z limitem? :)

    Neko

  • 9. Data: 2007-06-21 14:02:15
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 15:46:12 +0200, Neko napisał(a):

    > Zszokowalo Cie to, ze Twoja mama ma 700 zl emerytury
    > czy to, ze otrzymala karte MC ING z limitem? :)

    W sumie to jedno i drugie, ale chyba bardziej wysokość emerytury - jak
    tak dalej pójdzie to my nie mamy za bardzo na co liczyć.

  • 10. Data: 2007-06-21 14:59:53
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "Bartosz 'xbart' Nowakowski" ...

    > W sumie to jedno i drugie, ale chyba bardziej wysokość emerytury - jak
    > tak dalej pójdzie to my nie mamy za bardzo na co liczyć.

    Przepraszam, ze tak wchodze z butami w watek, ale...
    o tym juz BYLO
    tzn.
    - w najlepszym wypadku (nasze/przyszle) emerytury beda bardzo male
    - a w wcale nie najgorszym wypadku ZUS padnie za 10-15 lat
    i .. bedzie ciekawie.

    Krotko mowiac:
    dla wlasnego spokoju ... zapomnij o tym ze dostaniesz kaze z ZUSu
    i pomysl o emeryturze juz teraz
    (zacznij zbierac/inwestowac kase bez 'pomocy' panstwa)

    Juz nie mace.
    I pozdrawiam.
    --
    T.F.