eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - problemBZWBK - problem
  • Data: 2004-02-04 14:49:44
    Temat: BZWBK - problem
    Od: "Wojtek" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Za wydanie karty + monit BZWBK naliczyl mi oplate 35 zl.
    Karty nie otrzymalem, wiec zglosilem reklamacje o anulowanie oplaty, ktora
    zostala nieslusznie naliczona, ale oni tylko zastrzegli karte (na moja prosbe)
    i oplaty nie anulowali, tlumaczac sie tym, iz karta od nich zostala wyslana.
    Duplikatu karty juz nie chce, gdyz bank po tym incydencie juz mi nie odpowiada
    i bede go zmienial, ale zeby to zrobic musze miec czyste konto. Na jaki art.
    KC (mowiacy o tym, iz za towar niedostarczony nie mam obowiazku uiszczac
    naleznosc) sie powolac?
    Co zrobic aby sie juz dczepili ode mnie?
    Strasza mnie tym, ze jesli nie zaplace to do czasu splaty za kazdy monit bede
    placil dodatkowo 10 zl:(

    Pomozcie.
    Pozdrawiam Wojtek



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1