eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - problemRe: BZWBK - problem
  • Data: 2004-02-04 15:03:46
    Temat: Re: BZWBK - problem
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 04 Feb 2004 15:49:44 +0100, Wojtek napisal/a:

    > Witam!
    > Za wydanie karty + monit BZWBK naliczyl mi oplate 35 zl. Karty nie
    > otrzymalem,
    ale tak szczerze powiedz na pewno nie dostałes tej karty czy tylko udajesz
    przed bankiem, że jej nie dostałes?;)
    > wiec zglosilem reklamacje o anulowanie oplaty, ktora zostala
    > nieslusznie naliczona(...)
    > Duplikatu karty juz nie chce(...)
    > Na jaki art. KC (mowiacy o tym, iz za towar niedostarczony nie mam
    > obowiazku uiszczac naleznosc) sie powolac?
    bo ja wiem czy to się na pewno uda?? według mnie to wygląda tak: złozyłes
    zamówienie na kartę oraz jej wznowienia(kiedyś dawno temu gdy brałes ja
    po raz pierwszy) -> bank przesyła Ci wznowioną kartę -> karta zagineła gdzieś
    wiec zniecierpliwony zgłaszasz to do banku -> bank wydaje Ci _nową_ karte w
    ramach pobranej już opłaty(gdyby tego nie zrobił to faktycznie pretensje
    byłyby słuszne)
    Oczywiscie moge się mylic i da sie łatwo na jakiś przepis powołac?
    --
    KrzysiekL


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1