eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] stanowczo odradzam[BZWBK] stanowczo odradzam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "MartaW" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Date: Wed, 01 Jan 2003 19:47:11 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1041446831 3546 194.181.190.181 (1 Jan 2003 18:47:11 GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Jan 2003 18:47:11 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.76.248.145
    X-Original-NNTP-Posting-From: pk145.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:219796
    [ ukryj nagłówki ]

    1. BZWBK wpuszcza klienta w kanal (internetowy BZWKB24) obiecujac ciagly
    dostep do powierzonych sobie pieniedzy, po czym uniemozliwia likwidacje
    zalozonych lokat (bo zmienia sie system informatyczny) wcale o tym klienta nie
    uprzedzajac (bo nie). Gdy juz ten klient sam to odkryje, to musi pofatygowac
    sie do oddzialu i albo natychmiast zlikwidowac wszystkie "stare" lokaty
    (tracac ich oprocentowanie), albo przyjezdzac kilka razy, albo zlozyc
    dyspozycje likwidacji lokat w terminach ich zapadalnosci, a wtedy BZWBK
    likwidujac lokaty i przelewajac srodki na rachunek biezacy nalicza sobie

    rowizje jak od wplaty gotowkowej na konto (doswiadczenie wlasne jako "klienta

    instytucjonalnego").


    BZWBK zmienia numery rachunkow (ze "starych" na NRB) i nie informuje o tym

    klienta, a gdy klient przychodzi do swojego oddzialu i otrzymuje zestawienie

    ald rachunkow, ktorych nie rozpoznaje (bo nie ma na nim "starych" numerow) i

    domaga sie wyjasnienia, to slyszy, ze "zmienil sie system informatyczny" i
    stare numery nie sa dostepne. Jezeli klient sie bardzo upiera, to ostatecznie
    po godzinie dostaje pelne zestawienie, ale slyszy, ze "ma Pan szczescie, bo
    mamy te informacje jeszcze na jednym, ostatnim komputerze" (doswiadczenie
    czlonka rodziny jako "klienta indywidualnego" w innym odziale, niz ten
    pierwszy).

    Jezeli dodac do tego marne oprocentowanie (zerowe na koncie firmowym),
    pelnoplatna infolinie (rozmowa miedzymiastowa, chyba ze ktos mieszka w
    Poznaniu), niemoznosc dodzwonienia sie od odzialu macierzystego oraz totalna
    niekompetencje personelu (tak na inforlinii, jak i w oddzialach), wniosek jest
    jeden: jak najdalej od BZWBK.

    Marta

    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1