  • 1. Data: 2010-06-25 07:03:51
    Temat: BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
    Od: " " <w...@g...pl>

    BZWBK zapłacił mi 100 zł

    czy mogę od razu zamknąć rachunek wydajesz i zarabiasz?

    bez konsekwencji i jakie jeszcze opłaty mnie czekają

  • 2. Data: 2010-06-25 14:54:15
    Temat: Re: BZWBK zapłacił mi 100 zł !!!
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > BZWBK zapłacił mi 100 zł
    >
    > czy mogę od razu zamknąć rachunek wydajesz i zarabiasz?
    >
    > bez konsekwencji i jakie jeszcze opłaty mnie czekają

    usmiech zgasnie jak zacznie sie okres wypowiedzenia i pobieranie
    comiesiecznej oplaty w tym okresie bo rachunek jest wtedy zablokowany
    (czyli zmuszenie klienta to zaplaty przy zamykaniu konta)

    --
    http://programdofakturowania.info.pl/ - rewelacja !
    Faktury + rachunki + paragony + księga + ryczał

  • 3. Data: 2010-06-25 17:01:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wspolna-flaszka.pl" i02fuk$7he$...@i...gazeta.pl

    > usmiech zgasnie jak zacznie sie okres wypowiedzenia i pobieranie
    > comiesiecznej oplaty w tym okresie bo rachunek jest wtedy zablokowany
    > (czyli zmuszenie klienta to zaplaty przy zamykaniu konta)

    A jest zablokowany? Chyba nie jest. zablokują możliwość schodzenia
    pod krechę. Jeśli coś zostawisz -- to Twój problem, który rozwiązać
    trzeba przelewem na wskazane przez Ciebie konto. Ja nie zamierzam
    zamykać rachunku, ale zamierzam zamknąć karty -- ponoć mogłem to
    zrobić od razu, zaoszczędzając w sumie chyba 12 złotych... (czyli
    aż 4 koszule z ,,polaru'' w Realu)

    Bywa i tak, że już po zamknięciu konta można z niego samemu
    odlać przez kilka dni.

    Jak będzie -- zobaczymy. Toż właśnie za to bank płaci te 100 złotych, abyśmy
    testowali. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-06-25 17:10:27
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > usmiech zgasnie jak zacznie sie okres wypowiedzenia i pobieranie
    > comiesiecznej oplaty w tym okresie bo rachunek jest wtedy zablokowany
    > (czyli zmuszenie klienta to zaplaty przy zamykaniu konta)

    Przecież konto "Wydajesz & Zarabiasz" ma miesięczny okres wypowiedzenia,
    o jakim więc "pobieraniu comiesięcznej opłaty w tym okresie" mówisz? Np.
    wypowiadam umowę karty jeszcze w czerwcu, pierwszego lipca przelewam
    1000 i idę do oddziału wypłacić 1000 i zlikwidować konto, z miesięcznym
    okresem wypowiedzenia upływającym zatem 31 lipca - jakie opłaty
    przewidujesz?

  • 5. Data: 2010-06-25 18:05:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" i02o2k$l3u$...@m...internetia.pl

> [...]
    > i idę do oddziału wypłacić 1000 i zlikwidować konto, z miesięcznym okresem
    > wypowiedzenia upływającym zatem 31 lipca - jakie opłaty przewidujesz?

    Jedyna pułapka to zlanie tej stówy na oszczędne i wylanie jej w ,,świat''
    po tym, jak wylało się stamtąd wiadomego tałzena w tym miesiącu. Ja
    zablokowałem się w ,,połowie'' drogi -- zlałem stówy na oszczędne
    i przypomniałem sobie o tym, że już raz stamtąd lałem w czerwcu,
    więc stówy zabiorę dopiero w lipcu, razem z tałzenami
    udaremniającymi konta. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Zy... ostatniej chwili... Przyszła (piechotą?) karta z Multi...
    Opułapiłem ją (cała plejada pułapów i limitów) i nie mogę
    zapłacić nią za telefon w Plusie -- bo Plus się zbiesił... :)
    Chyba więc pójdę po jaja do sklepu, gdzie zapłacę, aby sprawdzić, czy jest OK...

    Wszystko na odwrót -- zamiast płacenia za kartę
    kredytową (która właśnie przyszła do mnie) [inny] bank mi płaci...

  • 6. Data: 2010-06-25 18:11:27
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > i przypomniałem sobie o tym, że już raz stamtąd lałem w czerwcu,
    > więc stówy zabiorę dopiero w lipcu, razem z tałzenami

    W przypadku lania przez oszczędne jest prawdopodobnie haczyk - W&Z ma
    wypowiedzenie miesięczne, ale oszczędne już (chyba?) sześciotygodniowe.
    Nie wiem, czy mogą skutecznie zamknąć W&Z gdy jeszcze termin
    wypowiedzenia oszczędnego (zakładam, że oba wypowiadane są jednocześnie)
    nie upłynął?

  • 7. Data: 2010-06-25 18:28:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" i02rl1$iqd$...@m...internetia.pl

> [...]
    > oszczędnego (zakładam, że oba wypowiadane są jednocześnie) nie upłynął?

    Więc nie zakładaj. Oszczędne niech sobie wiszą -- są bezpłatne.
    Mojej matce wisiały (w liczbie sztuk 6 -- bodajże) chyba ponad
    rok. Na dodatek do czasu uruchomienia W&Z nie były ruszane. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-06-26 10:11:11
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    jest zablokowany, nie ma mozliwosci korzystania przez net na 1000%, wiem bo
    zamykalem wydajesz i zarabiasz, babka mnie skasowala przy zamykaniu za
    prowadzenie konta na przod na okres wypowiedzenia

  • 9. Data: 2010-06-26 10:12:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "knrdz" <p...@v...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > i idę do oddziału wypłacić 1000 i zlikwidować konto, z miesięcznym okresem
    > wypowiedzenia upływającym zatem 31 lipca - jakie opłaty przewidujesz?

    oplate za prowadzenie w sierpniu. Po z atym nie miesiac a wiecej a
    przynajamniej tak bytlo niedawo jak ja zamykalem

  • 10. Data: 2010-06-26 10:56:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wspolna-flaszka.pl" i04jo3$63n$...@i...gazeta.pl

    > jest zablokowany, nie ma mozliwosci korzystania przez net na 1000%, wiem bo
    zamykalem wydajesz i zarabiasz, babka mnie skasowala
    > przy zamykaniu za prowadzenie konta na przod na okres wypowiedzenia

    Ja zamierzam utrzymywać ROR (wpłacać i zabierać) do czasu znalezienia antidotum. ;)
    Ostatecznie nawet strata tych 8 złotych nie jest jakimś szokiem w zestawieniu
    z zyskiem 100 złotych. :) Inna sprawa, że BZ WBK raczej na takim blokowaniu
    nie zyska -- toż właśnie daje te 100 złotych po to, abyśmy testowali i abyśmy
    wypowiedzieli się w sprawie przydatności (juzerfriendliwości) tego W&Z...

    Już wiadomo, że debetówki mają taki sobie sens w zestawieniu z opłatą wynoszącą
    aż 3 złote miesięcznie. :) Jeśli okaże się, że zamykanie konta kosztuje, BZ WBK
    straci w oczach klientów. Straci, płacąc za tę stratę z tych 100 złotych. :)

    Proponują spokój i oddaję decyzję w ręce BZ WBK. Toż im gorzej potraktują
    (jak można kosić opłatę za zablokowane, choćby częściowo, ale przecież
    drastycznie, konto?!) klientów, tym mniej zyskają na tej promocji, za
    którą płacą... :)

    A może o to chodziło -- nazbieranie klientów, podniesienie wartości banku,
    sprzedanie banku po podwyższonej cenie i likwidacja nadmiaru klientów,
    z którą [likwidacją] będzie borykał się już nowy właściciel? ;) Chyba jednak
    nie o to chodziło. :) Raczej to jakiś błąd banku...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'