eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - żebranie o klienta i statystyki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2008-06-21 07:23:33
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    pb158 pisze:
    > Radek Wroclawski pisze:
    >> ygreko pisze:
    >>> BZWBK ma dobre produkty, ale obsluga tam jest tragiczna.
    >> mogę tylko potwierdzić - wczoraj byłem podwyższyć limit karty
    >> kredytowej. Trwało to prawie godzinę - wypytywali o wszystko co jest
    >> możliwe. Najśmieszniejsze jest to, że większość tych informacji
    >> podałem 2 lata temu składając wniosek o kartę. Osoba kompletnie nie
    >> zorientowana w obowiązujących regulacjach - co chwilę kogoś wołała i
    >> pytała. Gdy powiedziałem, że nie pamiętam od kiedy jestem zameldowany
    >> - to niech pan wpisze cokolwiek. Czyli namawianie do poświadczenia
    >> nieprawdy. No comments. Jak nie podwyższą limitu to spadam z WBK...
    >
    > I o to właśnie mi chodziło w moim poście wyżej, w moim przypadku
    > zwiększyłem w pewnym momencie obroty na koncie firmowym w mbanku(jako
    > osoba fizyczna prowadząca działalność ) po około 3 miesiącach dostałem
    > komunikat w systemie z propozycją zwiększenia limitu kredytowego (już
    > miałem wcześniej limit) do kwoty X, wypełniam wniosek (w internecie) o
    > zwiększenie do kwoty Z < X, kwota Z musi być dla mnie równa co do
    > tysiąca bo wtedy szybko można policzyć ile faktycznie ma się
    > "prawdziwej" kasy. Wypełnienie wniosku trwało 3 minuty. Po wylogowaniu z
    > systemu po około 15 minutach i ponownym zalogowaniu kwota była już
    > zwiększona :). Nikt się o nic nie pytał, z nikim nie rozmawiałem, nikomu
    > nie przedstawiałem żadnych dokumentów a wniosek wypełniałem około
    > godziny 01:00 w nocy :) . Identyczną sytuację mam na kontach prywatnych
    > , ale z tego co zauważyłem tylko w tym banku tak mam, a przeszedłem
    > chyba wszystkie banki w Polsce przez prawie 11 lat prowadzenia
    > działalności i około 15 lat posiadania konta osobistego i wszędzie poza
    > mBankiem z założenia traktowany byłem jak potencjalny naciągacz lub
    > wręcz złodziej (ciążyła na mnie cały cały czas działalność gospodarcza a
    > nie zwykły stosunek pracy, który jakoś lepiej jest traktowany przez
    > banki i wymaga mniej dokumentów), i żeby nie było, że obracam jakąś nie
    > wiadomo jaką kasą to zarabiam na tej działalności (jednoosobowej) około
    > średniej krajowej tak +/- 500zł w zależności od miesiąca, czyli jak na
    > działalność gospodarczą to bardzo mało.
    >


    Czyli jestes niezadowolony, ze podwyzszyli ci zdolnosc kredytowa, na
    podstawie danych z BIK?
    Wiekszosc bankow sprawdza swoich klientow, z tym, ze w celu ewentualnego
    zareagowania na wykazane w bik problemy ze splata w ktoryms z bankow.
    Ktos pisal, ze Citi np. rutynowo raz na kwartal sprawdza swoich
    posiadaczy KK.

    Zreszta wbk mogl ci zwiekszyc limit nawet nie na podstawie bik, a po
    prostu przy wnioskowaniu o poprzedni mogli przyznac wyzsze widelki niz
    chciales - i gdy zlozyles wniosek "przesuneli suwak" w ramach juz
    dopuszczonego wewnetrznego limitu przyznanego w banku.


  • 12. Data: 2008-06-21 11:43:34
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: pb158 <p...@i...pl>

    Krzysztofsf pisze:
    > Czyli jestes niezadowolony, ze podwyzszyli ci zdolnosc kredytowa, na
    > podstawie danych z BIK?

    he he nie chodzi o to czy jestem zadowolony czy nie, przeczytaj
    dokładnie na jakie posty odpowiadałem i z jakiego powodu, chodzi o
    prześwietlanie klientów, człowiek chciał zwiększyć limit ( pod jego
    postem się dopisałem ) a bzwbk rozpoczyna procedury jakby klient się na
    "nowo narodził", strata czasu, papieru itd.

    > Wiekszosc bankow sprawdza swoich klientow, z tym, ze w celu ewentualnego
    > zareagowania na wykazane w bik problemy ze splata w ktoryms z bankow.

    OK i prawidłowo że sprawdza, nikt w ciemno nie daje klientom pieniędzy,
    chodziło mi o to, że w jednym banku popatrzą na przebieg konta, być może
    sprawdzą klienta w BIK i klientowi pomogą załatwić sprawę jak trzeba z
    jego minimalnym wkładem czasu i zaangażowania (patrz w poprzednim moim
    poście zwiększenie limitu kredytowego mojego konta firmowego, ile czasu
    trwało i o której godzinie się odbyło :) do tego NIE napisałem wcześniej
    papierowego wniosku, NIE dołączyłem zaświadczenia z zus i urzędu
    skarbowego o niezaleganiu.., itd. czyli to wszystko co inne banki
    traktują jako podstawę takich wniosków a już na pewno BZWBK)

    > Ktos pisal, ze Citi np. rutynowo raz na kwartal sprawdza swoich
    > posiadaczy KK.
    >
    > Zreszta wbk mogl ci zwiekszyc limit nawet nie na podstawie bik, a po
    > prostu przy wnioskowaniu o poprzedni mogli przyznac wyzsze widelki niz
    > chciales - i gdy zlozyles wniosek "przesuneli suwak" w ramach juz
    > dopuszczonego wewnetrznego limitu przyznanego w banku.

    w mBanku sam sobie ten "suwak" ustawiam w ramach limitu :) czy na karcie
    debetowej czy kredytowej i to wszystkie trzy limity wypłaty mogę ustawić
    jak mi się podoba ( w ramach głównego limitu) : w bankomacie, zakupy na
    kartę i wypłaty w placówce, jeżeli przewiduję duże zakupy przed wyjściem
    do sklepu zwiększam limit, a po przyjściu do domciu zmniejszam do
    200-300zł i śpię spokojnie nawet jak zeskanują kartę to się nie obłowią.
    Na przykład na KK mam ustawiony limit 0zł wypłat w bankomacie w
    przypadku kiedy pomylę karty co najwyżej dowiem się że nic nie wypłacę
    :) a jak zeskanują w sklepie to też sobie mogą... :)

    Jeszcze raz dodam BZWBK to dobry bank, bardzo dobry system internetowy,
    ale za dużo prowizji z różnego rodzaju "okazji", za duża "papierologia"
    przy załatwianiu czegokolwiek i jak z tego wynika kiepska obsługa przy
    "okienku" , miałem tam konto firmowe i osobiste, później tylko osobiste
    jako "wrzutnia i rozsyłka" na inne konta, teraz od kwietnia nie mam nic
    bo kasa płynie przelewami i nie mam potrzeby robić wpłat w "okienku"

    PZDR


  • 13. Data: 2008-06-23 14:32:56
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Oszczędnosciowe jest bezpłatne.
    JaC


    -----

    > gdyby nie stała comiesięczna opłata może tego bym nie zrobił

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1