    From: Krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Date: Sat, 21 Jun 2008 09:23:33 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    pb158 pisze:

    > I o to właśnie mi chodziło w moim poście wyżej, w moim przypadku
    > zwiększyłem w pewnym momencie obroty na koncie firmowym w mbanku(jako
    > osoba fizyczna prowadząca działalność ) po około 3 miesiącach dostałem
    > komunikat w systemie z propozycją zwiększenia limitu kredytowego (już
    > miałem wcześniej limit) do kwoty X, wypełniam wniosek (w internecie) o
    > zwiększenie do kwoty Z < X, kwota Z musi być dla mnie równa co do
    > tysiąca bo wtedy szybko można policzyć ile faktycznie ma się
    > "prawdziwej" kasy. Wypełnienie wniosku trwało 3 minuty. Po wylogowaniu z
> [...]

    Czyli jestes niezadowolony, ze podwyzszyli ci zdolnosc kredytowa, na
    podstawie danych z BIK?
    Wiekszosc bankow sprawdza swoich klientow, z tym, ze w celu ewentualnego
    zareagowania na wykazane w bik problemy ze splata w ktoryms z bankow.
    Ktos pisal, ze Citi np. rutynowo raz na kwartal sprawdza swoich
    posiadaczy KK.

    Zreszta wbk mogl ci zwiekszyc limit nawet nie na podstawie bik, a po
    prostu przy wnioskowaniu o poprzedni mogli przyznac wyzsze widelki niz
    chciales - i gdy zlozyles wniosek "przesuneli suwak" w ramach juz
    dopuszczonego wewnetrznego limitu przyznanego w banku.