  • 1. Data: 2009-08-16 17:08:51
    Temat: BZWBK24 - brak dostępu
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    Czy ktoś ma może wiedzę na temat kiedy BZWBK24 ruszy. Przerwa miała
    trwać do 17:00, jest już po 19, a system dalej jest niedostępny. Jakaś
    większa awaria?

  • 2. Data: 2009-08-16 17:20:19
    Temat: Re: BZWBK24 - brak dostępu
    Od: "Ya" <...@...pl>

    U mnie chwilę przed 17 i teraz działa.
    Chociaż mam w tym banku tylko kartę kredytową, to loguję się chyba raczej
    standardowo.

  • 3. Data: 2009-08-16 17:26:39
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 16 Sie, 19:20, "Ya" <a...@...pl> wrote:
    > U mnie chwilę przed 17 i teraz działa.
    > Chociaż mam w tym banku tylko kartę kredytową, to loguję się chyba raczej
    > standardowo.

    U mnie nie działa - ani przez wejście na stronie głównej BZWBK, ani
    przez stronę www.centrum24.pl
    Cały czas strona z komunikatem:
    "Szanowni Państwo!
    Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne od godz. 8:00
    do godz. 17:00 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    Przepraszamy za utrudnienia...."
    Dostęp do netu - neostrada.

  • 4. Data: 2009-08-16 17:57:23
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > U mnie nie działa - ani przez wejście na stronie głównej BZWBK, ani

    Przed chwilą się zalogowałem

    Darek

  • 5. Data: 2009-08-16 18:16:38
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 16 Sie, 19:57, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Przed chwilą się zalogowałem

    Ja już też. Choć za strona dość długo się ładowała.